aracım 1.3 multijet bu gun aksam ustu sanayıye gidip arac yagını filtrelerini falan değiştirdim sanayınden cıktım eve gidiyorum araç hantallaştı yanı turboyu açmıyo 2.3 devirden sonra hatta hiç turboyu açmıyo motorda bi tane kelepçe gibi bi kablo var hhemen motor kapagının sağında onu cıkardım duzelde takınca torbo işlev yapmıyo neden acaba ? yarın arabayı baktıracam o kabloyu takmadan dolaşırsam sorun olur mu ? bilginiz varmı ?