anakart degişti performansı düştü leptobun yavaşladı sanki dandik bir leptop gibi oldu var mıdır bunun bir çaresi ? kasıyor donuyor tıklıyom 1 dk sonra açılıyo
servise göndermez babam birşey yok bu pc nin diye ben kullandıgım için biliyorum yavaşladıgını harddisk hatası fln veriyor denetim masından saglık raporu çıkartıyom