anakart degişti performans düşüklügü..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan iissoo
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi

iissoo

Onursal Üye
Kayıt
7 Aralık 2011
Mesaj
729
Yaş
32
Adı
İsmail
Meslek
iklimlendirme
Modeli
Renk
Beyaz
anakart degişti performansı düştü leptobun yavaşladı sanki dandik bir leptop gibi oldu var mıdır bunun bir çaresi ? kasıyor donuyor tıklıyom 1 dk sonra açılıyo
 
ulennnn iso neyi tutsan bozuyorsun len.....sakın sabah iseme...*hehe*
 
servise gönder ismail.ALLAH yardımcın olsun.
 
ben tutmadan hallediyom işimi sorun yok 😀
 
o zaman iyi...yoksa sen onuda bozarsın. ...... mazallah...
 
servise göndermez babam birşey yok bu pc nin diye ben kullandıgım için biliyorum yavaşladıgını harddisk hatası fln veriyor denetim masından saglık raporu çıkartıyom
 
41m71.png


mesela böyle birşey çıkıyo...

daha demin hdd birşeyler yazıyodu şimdi çıkmadı o sorun
 
ismail windovsta bir sorun var.temiz bir windovs yükle çözüme ulaşırsın.
 
ismail windovsta bir sorun var.temiz bir windovs yükle çözüme ulaşırsın.

kendi orjınal windowsu ... ultimate yüklemiştim gine aynıydı dahada performansı artıcagı yerde yavaştı leptop
 
ultımate hangi versiyonu yükledin 32 bitmi yoksa 64 bitmi
 
ultımate hangi versiyonu yükledin 32 bitmi yoksa 64 bitmi

32 bit vardı elimde onu yüklemiştim
 
kardeşim tekrar yükle .ama sen yine bir bilgisayarcıya yükletsen daha iyi olur.
 
Back