Akışmetre

osmanakcyn

Daimi Üye
Doblo
Kayıt
23 Aralık 2018
Mesaj
121
Yaş
29
Adı
Osman
Kan Grubu
A RH +
Şehir
Kayseri
Aracınız
Doblo
Modeli
Cargo
Motor
1.9 Jtd
Araç Yılı
2003
Renk
Beyaz
Selamün Aleyküm akışmetrem bozuk fişi cekik kullanıyordum bugün sıfır Bosch aldim akismetre ama gene çalışmadi araba gitmem diyor sıfır aldim orijinal gene çalışmadi nasıl bı parcaymis ya neler önerirsiniz aracım 1.9 JTD 2003 model
 
Son düzenleme:
Serviste bilgisayara bağlatmakta fayda var
 
Kablosu kopuk vb olmasın. Arıza kaydı silinmesi de gerekebiliyor bazen.
 
Kablosu kopuk vb olmasın. Arıza kaydı silinmesi de gerekebiliyor bazen.
Bunu denemedim bak bı arıza kaydı sildirme işlemi yaptiriyim mantıklı yani dediğiniz
 
ustam aynı problem bende de var ben hepsini denedim bende orjinal bosch aldım arıza kaydını sildirdim fişini değiştirdim hiç bir sonuç alamadım takipteyim benim araçta 2003 1,9 jtd
 
moral bozmak istemem ama hava akişmetreye verdiğiniz para boşa gitmiş olabilir ben fırsat olursa çıkma bi akışmetre ile deneyeceğim , aslında etrafımda aynı aracı kullanan olsa rica edicem ama bulamadım malesef
son olarak akışmetre arızasını her bilgisayar görmüyor bilgin olsun fiat ın programı olması gerekiyor
 
Back