osmanakcyn
Daimi Üye
Doblo- Kayıt
- 23 Aralık 2018
- Mesaj
- 121
- Yaş
- 29
- Adı
- Osman
- Kan Grubu
- A RH +
- Şehir
- Kayseri
- Aracınız
- Doblo
- Modeli
- Cargo
- Motor
- 1.9 Jtd
- Araç Yılı
- 2003
- Renk
- Beyaz
Bunu denemedim bak bı arıza kaydı sildirme işlemi yaptiriyim mantıklı yani dediğinizKablosu kopuk vb olmasın. Arıza kaydı silinmesi de gerekebiliyor bazen.