2007 Doblomdan gelen ses bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan smh53
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
aga ben ilk önce kafadan baskı rulmanı yada priz direkt rulmanı dedim ama vitesten atma işin içine girince dişli bozmuş abi...

aga senin şanzıman sökülecek,eğer vites dişlisi değiştirebilecek yada vites dişlisi tornalayabiliecek ustan varsa özele git.ama yok çevremdeki servislere güvenmiyorum diyosan direkt yetkili servise git ama sana "dağılana kadar kullan dağılınca gelirsin" diyen dangalağa gitme!

baki aga al sana bi süpermen daha!"dağılana kadar git" ne la?

o süpermene bi sor bakalım 80 le giderken bu şanzıman dağılırda kilitlerse ne yapacakmışsın?

hadi şanzıman gidici onu anladık,motoru,defransiyeli dağıtırsa o süpermen seni kurtaracakmıymış?

hepsini geçtim,motorda defransiyelde dağılmadı,şanzıman kilitlenirse 80 le giderken lastikler kızaklamaya başlayacak seni kim kurtaracak,sen biyere vurmazsan arkandan gelen sana vuracak,kurtulman mucize olur,süpermene sor bakalım mucize yaratabilirmiymiş?

kardeşim git yarın söktür şanzımanı yapılıyosa yapılsın yapılmıyorsa değişsin,her süpermenin lafına bakıp arızalı araçala dolaşma ortalıkta!

aga bu ara ortalık süpermenden geçilmiyor gözünü sevdiğim memlekette!
 
RAPTOR tarafından yazılan metin:
aga ben ilk önce kafadan baskı rulmanı yada priz direkt rulmanı dedim ama vitesten atma işin içine girince dişli bozmuş abi...

aga senin şanzıman sökülecek,eğer vites dişlisi değiştirebilecek yada vites dişlisi tornalayabiliecek ustan varsa özele git.ama yok çevremdeki servislere güvenmiyorum diyosan direkt yetkili servise git ama sana "dağılana kadar kullan dağılınca gelirsin" diyen dangalağa gitme!

baki aga al sana bi süpermen daha!"dağılana kadar git" ne la?

o süpermene bi sor bakalım 80 le giderken bu şanzıman dağılırda kilitlerse ne yapacakmışsın?

hadi şanzıman gidici onu anladık,motoru,defransiyeli dağıtırsa o süpermen seni kurtaracakmıymış?

hepsini geçtim,motorda defransiyelde dağılmadı,şanzıman kilitlenirse 80 le giderken lastikler kızaklamaya başlayacak seni kim kurtaracak,sen biyere vurmazsan arkandan gelen sana vuracak,kurtulman mucize olur,süpermene sor bakalım mucize yaratabilirmiymiş?

kardeşim git yarın söktür şanzımanı yapılıyosa yapılsın yapılmıyorsa değişsin,her süpermenin lafına bakıp arızalı araçala dolaşma ortalıkta!

aga bu ara ortalık süpermenden geçilmiyor gözünü sevdiğim memlekette!
Şimdi kardeşim süpermen çok ama allaha emanet giden .....En kahraman rıdvan da çok.....
 
Bende önce vitesten atıyor deyince ayna mahruti mi acaba dedim sonra şimdi bir daha baktım mesaja....evet 3. vites dişlisi kırık veya bir iki diş sıyırmış olabilir......
 
abi 3. vites diş atmasından ziyade senkromençleri yıpratmış gibi geliyor,yada aynı anda birden fazla arıza,mesela bir rulaman ve sekromenç gitmiş olabilir.
burdan bişey söylemek zor kesin olan o şanzımanın söküleceğidir.
 
RAPTOR tarafından yazılan metin:
abi 3. vites diş atmasından ziyade senkromençleri yıpratmış gibi geliyor,yada aynı anda birden fazla arıza,mesela bir rulaman ve sekromenç gitmiş olabilir.
burdan bişey söylemek zor kesin olan o şanzımanın söküleceğidir.
Kesinlikle uzaktan teşhis sağlıklı olmaz aynı kanaatteyim........kardeşim yaptırınca yazsada bizde bilsek neydenmiş....
 
harbi yaaa...abi yılı devirdi şurda yüzlerce aracın sorununa çözüm aradık,arızası çözüldükten sonra geri dönüp sorun buymuş diyen toplasan 5 kişi yoktur!
 
Kardes sorunun nerden geldiğinden emön deilsin bence servise götür en azından garantılı br iş olur
 
2 hafta sonra gideceğim servise sorun çözülürse ne olduğunu bu konu altında sizlerle paylaşırım .
 
smh53 tarafından yazılan metin:
2 hafta sonra gideceğim servise sorun çözülürse ne olduğunu bu konu altında sizlerle paylaşırım .
Memnun oluruz valla hem bilgilerimizi test edelim hemde başımıza gelirse bilelim ....değilmi ama......
 
Üstadım aynı problem bendede var ancak merak ettiğim bir şey var. Benimde 3. vitesten boşa alıyor zorlanınca fakat, vites geriye düşüyor eğer tutarsam kesinlikle boşa çıkmıyor . Şimdi arkadaşların anlattığı gibi bu şanzıman arızası olsa elimle vitesi yerinde tutsamda zorlanınca boşa atarmı? Bende iyi bir ustaya gösterdim arabamı bana şanzıman inecek dedi.Mantık olarak bu tip bir arızada elini viteste tutsan bile araç zorlanınca yada devirden düşünce vitesin yine boşa atması gerekmezmi? TEŞEKKÜRLER
 
hastasiempre tarafından yazılan metin:
Üstadım aynı problem bendede var ancak merak ettiğim bir şey var. Benimde 3. vitesten boşa alıyor zorlanınca fakat, vites geriye düşüyor eğer tutarsam kesinlikle boşa çıkmıyor . Şimdi arkadaşların anlattığı gibi bu şanzıman arızası olsa elimle vitesi yerinde tutsamda zorlanınca boşa atarmı? Bende iyi bir ustaya gösterdim arabamı bana şanzıman inecek dedi.Mantık olarak bu tip bir arızada elini viteste tutsan bile araç zorlanınca yada devirden düşünce vitesin yine boşa atması gerekmezmi? TEŞEKKÜRLER
Sevgili kardeşim evvela hoşgeldin ancak evvela tanışma bçlümünde kendini tanıtıp avatarını yüklersen......sana yardımcı olmaya çalışırız......Birde aracın kaç model.....
 
hastasiempre tarafından yazılan metin:
Üstadım aynı problem bendede var ancak merak ettiğim bir şey var. Benimde 3. vitesten boşa alıyor zorlanınca fakat, vites geriye düşüyor eğer tutarsam kesinlikle boşa çıkmıyor . Şimdi arkadaşların anlattığı gibi bu şanzıman arızası olsa elimle vitesi yerinde tutsamda zorlanınca boşa atarmı? Bende iyi bir ustaya gösterdim arabamı bana şanzıman inecek dedi.Mantık olarak bu tip bir arızada elini viteste tutsan bile araç zorlanınca yada devirden düşünce vitesin yine boşa atması gerekmezmi? TEŞEKKÜRLER

Yönetimin almış olduğu karar gereği kendini tanıtmayan arkadaşlara yardımcı olmaya çalışmıyoruz. Önce tanışma bölümüne kendinizi tanıtan bir mesaj yazınız, teşekkürler.
 
arkadaşlar çok önemli; Dönüşlerde tak tak ses geliyordu araçtan ama tek ses, götürdüm salıncak değişcek dediler, değiştirdim, ses kesilmedi. Farklı 10-15 ustaya gösterdim hepsi de aks değişcek o zaman dediler.En son Bi yere götürdüm yenisi de yerli salıncak takmışlar onlar da da boşluk var BURÇlar tam oturmadığı için ses yapıyor dediler problemi çözdük. Ama 6 aydır kullandığım ve ustaların çözemediği sesi buldum ya yeter... Burnumdan geldi yaa... Bi de zinciri de bugün değiştirdim: arac 120,000 KM de, Zinciri sapasağlammış... ama acılınca değiştik işte....
 
ben sorunumu öğrendim şanzımanımın değişmesi gerekiyormuş , 750 lira şanzıman 150 işçilik , parayı bulunca değişecez artık .
 
smh53 tarafından yazılan metin:
ben sorunumu öğrendim şanzımanımın değişmesi gerekiyormuş , 750 lira şanzıman 150 işçilik , parayı bulunca değişecez artık .
geçmiş olsun nerde değiştiriceksiniz şansımanı??
 
offf.ben geçen hafta sağ teker bilyesi ses yapıyor diye değiştirdim.orjinali takıldı ama yine ses yapıyor,zaman bulup gidemiyorum vay....wuuuuu ötüyor sinir ediyor adamı...
 
sorun şanzımandanda olabilir dişlilerde temas tam olmuyor ve tam ayrılmıyordda eğer kavramada sorun yoksa şanzıman olabilir imkansız demeyin senkromeçte biter herşey
 
cAn 3436 tarafından yazılan metin:
smh53 tarafından yazılan metin:
ben sorunumu öğrendim şanzımanımın değişmesi gerekiyormuş , 750 lira şanzıman 150 işçilik , parayı bulunca değişecez artık .
geçmiş olsun nerde değiştiriceksiniz şansımanı??

ankarada .
 
smh53 tarafından yazılan metin:
ben sorunumu öğrendim şanzımanımın değişmesi gerekiyormuş , 750 lira şanzıman 150 işçilik , parayı bulunca değişecez artık .

Geçmiş olsun.

Aracı sıfır mı almıştınız, kaç km.de şu an, çok fazla mı kullanıcısı var, Detaylı bilgi verebilirmisiniz?
 
smh53 tarafından yazılan metin:
cAn 3436 tarafından yazılan metin:
smh53 tarafından yazılan metin:
ben sorunumu öğrendim şanzımanımın değişmesi gerekiyormuş , 750 lira şanzıman 150 işçilik , parayı bulunca değişecez artık .
geçmiş olsun nerde değiştiriceksiniz şansımanı??

ankarada .
*tup*
 
Back