osmanakcyn
Daimi Üye
Doblo- Kayıt
- 23 Aralık 2018
- Mesaj
- 121
- Yaş
- 29
- Adı
- Osman
- Kan Grubu
- A RH +
- Şehir
- Kayseri
- Aracınız
- Doblo
- Modeli
- Cargo
- Motor
- 1.9 Jtd
- Araç Yılı
- 2003
- Renk
- Beyaz
Selamun aleyküm forumun güzel insanları şimdiden bayramınız mübarek olsun inşallah sizlere bir sorum olacaktı 1.9 jtd 2003 model aracımda son 3 aydır aracımda özellikle basarak böyle devirli olarak sürdüğüm yani sıkıştırdığım zaman diyim aracı park ettiğim zaman istop ettirdiğim anda sarsıntılı bir şekilde böyle içinde böyle hissediyorum sarsıntılı şekilde böyle istop ediyor geri kontağı açtığım zaman arıza lambası yanıyor çalıştırıp geri istop ettirdiğim zaman sönüyor bilgisayara bağlattığım zaman mazot basınç regülatörü arızası çıkıyor böyle bir arızayla karşılaşan var mı uzattığım için hakkınızı helal edin.