1.9 Jtd sarsıntılı stop etme arıza lambası yakma

osmanakcyn

Daimi Üye
Doblo
Kayıt
23 Aralık 2018
Mesaj
121
Yaş
29
Adı
Osman
Kan Grubu
A RH +
Şehir
Kayseri
Aracınız
Doblo
Modeli
Cargo
Motor
1.9 Jtd
Araç Yılı
2003
Renk
Beyaz
Selamun aleyküm forumun güzel insanları şimdiden bayramınız mübarek olsun inşallah sizlere bir sorum olacaktı 1.9 jtd 2003 model aracımda son 3 aydır aracımda özellikle basarak böyle devirli olarak sürdüğüm yani sıkıştırdığım zaman diyim aracı park ettiğim zaman istop ettirdiğim anda sarsıntılı bir şekilde böyle içinde böyle hissediyorum sarsıntılı şekilde böyle istop ediyor geri kontağı açtığım zaman arıza lambası yanıyor çalıştırıp geri istop ettirdiğim zaman sönüyor bilgisayara bağlattığım zaman mazot basınç regülatörü arızası çıkıyor böyle bir arızayla karşılaşan var mı uzattığım için hakkınızı helal edin.
 
Pompa yeterli mazotu enjektörlere basamadığı için gürültülü çalışıyor ve stop ediyor.Bunu sıksık veya devamlı yapıyorsa mazot pompası sıkıntılıdır.
 
Aleykum selam.

Sarsıntılı stop etme debriyaja basıp stop edince de yapıyor mu? Bende çok zorladım mi ki kapıda bekliyorum 20 30 saniye öyle stop ediyorum bazen sarsıntı yapıyor. Genelde debriyaja basıp stop ediyorum o zaman yapmıyor. Debriyaj sönümluyor. Bizim volantlar bazen lackalasiyor oynar diye. Düşünüyorum. Bende ariza verme olayı yok tabi.

Umarım düzelir
 
Aleykum selam.

Sarsıntılı stop etme debriyaja basıp stop edince de yapıyor mu? Bende çok zorladım mi ki kapıda bekliyorum 20 30 saniye öyle stop ediyorum bazen sarsıntı yapıyor. Genelde debriyaja basıp stop ediyorum o zaman yapmıyor. Debriyaj sönümluyor. Bizim volantlar bazen lackalasiyor oynar diye. Düşünüyorum. Bende ariza verme olayı yok tabi.

Umarım düzelir
Onu bir kaç kere denedim ama maalesef aynı şekilde devam ediyor sıkıntı umarım düzelir teşekkür ederim
 
Back