Arkadaşlar merhaba, aracımda 4, 5 ve 6.viteste dip gaz yaptığımda kendi kendine gaz kesip veriyor. Daha önceden egr iptali yapılmış onu açtırdık ancak sorun hâlâ devam ediyor. Sorun nereden kaynaklı olabilir?
Arkadaşlar merhaba, aracımda 4, 5 ve 6.viteste dip gaz yaptığımda kendi kendine gaz kesip veriyor. Daha önceden egr iptali yapılmış onu açtırdık ancak sorun hâlâ devam ediyor. Sorun nereden kaynaklı olabilir?