Arkadaşlar doblo d3 aracıma yeni far takımı alacağım. Güncel olarak 2000 tl yede var 12000 tl yede. Sizce hangi marka vs almalıyım. Yan sanayi alsam çok fark edermi? Birde nereden temin edebilirim grubun sponsru varmı bu konuda
Aracınız euro 4 motor 2012 6 ay önce üretilenler euro 4 tür. O oartikül filtresi için sizin arabada partikül filtresi yok. Benimde aynı model. Emme monifold ne kadar tuttu işcilk parça vs ?
Arkadaşlar d3 aracım bozuk yolda arka sağ cam kendi kendine otomatik açılıp kapanıyor arıza nedir acaba ??? Başına gelen oldumu. Sanayide ustalar bulamadı bana tek tek parça değiştireceklerini söylüyorlar.