dostlar yıl başından sonra başıma gelen olay;
evden herzaman çarşıya gidişlerde 1-2 km sonra motor ısı göstergesi yükselmeye başlar ve fanı çalıştırarak içeriyi ısıtmaya başlardım. yine yıl başı sonrası gidişimde 1-2 km yi bıarak çarşıdaki işimi bitirip eve dönüşümde dahi motor ısı göstergesi...