Arama sonuçları

  1. osmanakcyn

    1.9 Jtd Marş Basıyor araç çalışmıyor !

    Geriye tek bir şey kalıyor eksantrik mil sensörü triger setinin altında kalıyor bir de ona baktırmanızı tavsiye ederim
  2. osmanakcyn

    Yardım Acil yardım Doblo

    Selamun aleyküm Ankara’da aracım arıza yaptı 2003 1.9 jtd Ege borusu yarılmış dediler bana gaza bastıkça sanki egzoz patlamış gibi ses çıkartıyor arıza lambasını da yaktı çekişten düştü kime gösterebilirim acaba
  3. osmanakcyn

    P1671 arıza kodu

    Ustam ben o regülatörü değiştirdim herhangi bir arızam kalmadı şükür arabanın gidişi bile değişti stop etmesi düzeldi
  4. osmanakcyn

    Debriyaj Üst Merkezi

    Amannn vallaha ya bıktırdı ha 1.5 senede bir debriyaj üst merkezi değiştiriyorum yapacak bir şey yok
  5. osmanakcyn

    Debriyaj Üst Merkezi

    Hayırlı günler kolay gelsin 2003 model 1.9 jtd doblomda neredeyse 1.5 senede bir debriyaj üst merkezi bozuluyor özellikle kışa girerken daha çok sıkıntı oluyor bunun bir çözümü var mı acaba yardımcı olursanız sevinirim
  6. osmanakcyn

    Yardım 3000 devirde motor ışığı yanması

    Dediğim gibi sizin demiş olduğunuz arıza biraz şarj dinamosu ve akü gibi gözüküyor bir kontrol ettirmenizde fayda var. Elektrik tesisatını da kontrol ettirmekte fayda var
  7. osmanakcyn

    Sileceklerim Çalışmıyor

    Direksiyon tarafında hoparlörün altında sigorta tablası var silecek olan zaten sigorta kutusunun üzerinde yazar oradan bakarsanız
  8. osmanakcyn

    Yardım Hararet ve Kapaktan su atma sorunu

    Öncelikle anlatmış olduğunuz sorun conta yanığı gibi gözüküyor ama conta yanık testi yaptırdım dediniz ama conta yanık testi ile bazen belli olmuyor iyi bir ustaya göstermenizde fayda var diye düşünüyorum
  9. osmanakcyn

    Yardım 3000 devirde motor ışığı yanması

    Aküyü ve şarj dinamosunu kontrol ettirmenizi tavsiye ederim çünkü voltaj düşüklüğünde arıza ışıklarını yakma yapabilir ama 3k devire gelince yakıyor diyorsunuz şarj dinamosu olma ihtimali yüksek gözüküyor elektrik aksam olarak buraları kontrol ettirebilirsiniz. Ayrıca motor kendini korumaya...
  10. osmanakcyn

    P1541-21 Kodlu

    Hangi şehirdeyseniz Team Doblo üyesi olan yerlerden yardımcı olunabilir
  11. osmanakcyn

    P1541-21 Kodlu

    Ustam geçmiş olsun öncelikle bu arıza genelde yağ basınç sensöründen yapma ihtimali yüksek gibi duruyor bir kontrol ettirseniz yağ basınç sensörünü değiştirin derim ben. Çekişten düşmesi de motor kendini korumaya aldığı için çekişten düşme yapar.
  12. osmanakcyn

    Doblo Fan açma

    Selamun aleyküm hayırlı günler malum havalar sıcak gidiyor bu havalarda mesela hararet tam ortada iken trafik ışığında beklerken fan açıyor hararet yükselmiyor ama fan 2 dk rahat çalışıyor bu normal midir aracım bu arada 1.9 jtd 2003 model hararetin yükseldiğini hiç görmedim sadece 2-3 km rampa...
  13. osmanakcyn

    Araçta kalkarken çıt çıt ses gelmesi

    Tamamdır çok teşekkür ederim akslara baktıralım
  14. osmanakcyn

    Araçta kalkarken çıt çıt ses gelmesi

    Arkadaşlar selamun aleyküm aracım 1.9 jtd 2003 model Doblo aracımda volant değişti orijinal opar marka volant takıldı debriyajdan ayağımı kaldırmaya başladığımda benim duyduğum sol ön teker tarafından çıt çıt diye ses geliyor araç kalktıktan sonra ses kesiliyor sizce sorun nedir?
  15. osmanakcyn

    Bir Türlü Çalıştıramıyoruz..

    Krank devir sensörüne baktırdınız mı
  16. osmanakcyn

    19.jtd sx arac istop edince sarsintili durma

    motor kulaklarından da yapabilir artı yakıt basınç regülatörü de yapabilir
  17. osmanakcyn

    1.9 Jtd sarsıntılı stop etme arıza lambası yakma

    Onu bir kaç kere denedim ama maalesef aynı şekilde devam ediyor sıkıntı umarım düzelir teşekkür ederim
  18. osmanakcyn

    1.9 Jtd sarsıntılı stop etme arıza lambası yakma

    Selamun aleyküm forumun güzel insanları şimdiden bayramınız mübarek olsun inşallah sizlere bir sorum olacaktı 1.9 jtd 2003 model aracımda son 3 aydır aracımda özellikle basarak böyle devirli olarak sürdüğüm yani sıkıştırdığım zaman diyim aracı park ettiğim zaman istop ettirdiğim anda sarsıntılı...
  19. osmanakcyn

    Doblo Çekiş ve kara duman doblo 3

    Egr manifold tıkanmış olabilir bı baktirmanizi tavsiye ederim
  20. osmanakcyn

    doblo 1,9 jtd

    Arıza lambası yanıyorsa bir çok sebep olabilir bı bilgisayara bağlayıp öyle baktirirsaniz daha iyi bir sonuç alırsınız
Back