Talip3606 tarafından yazılan mesajlar

  1. Talip3606

    Bugün doblonuzda ne değişiklik yaptınız?

    Ben sattım doblo mu. Evimin 3 cü evladı gibi baktım. Hayırlısı artık.
  2. Talip3606

    Doblolarımızın Güncel Kmleri

    2011 model 142.000 . Nice 142.000 lere
  3. Talip3606

    lastik markası

    @FTEC142 Reis naptim öyle. Yaklaşık 5 yılda aynı lastik . Valla helal olsun. Kaç bin km yol yaptın lastikler ile.
  4. Talip3606

    lastik markası

    Ben 4 cü ayda petlas aldım. Gayet memnunum. Lastik değiştirme zamanı gelince yine de Şaşmaz petlas da.
  5. Talip3606

    Doblomun Belirli Kilometrede Ses Yapması

    @ihsan3535 Benim aracımla da gaza basınca aynı ses vardı. Dediğin gibi önce turbo sandık biz aslında hava emme manifoltu arixalanmis. Değiştirdim. 600 tl civarı D2 2011 model.
  6. Talip3606

    BMW’den Vale Hizmeti Veren ZIRX’e Milyonluk Yatırım!

    Ya bizim arabaları begeni almazlar. Eeee
  7. Talip3606

    1 depo ile kaç km?

    2011 D2 1.3 75ps. 55 litre ile 480 Ist _ ankara + 570 ankara içi 1050 km yaptim. Tabi 3000 devri geçmeden. Opet den başka yakıt almam ama total in bir yakıtın söylediler daha kaliteli 3-5 kuruş pahalı ama çiğ atık oranı daha az imiş. Onu deniyecegim bir kaç ay. Bunu kullanıcısı uzun yol tir...
  8. Talip3606

    1 depo ile kaç km?

    @satelcom Reis naptim. 1 litre 1 litre mazot la yakıt mi ölçülür.
  9. Talip3606

    Doblo Sigorta Fiyatları

    2 el araç alıyorsanız Acizane önerim plakayı mutlaka degistirin. Başımıza geldi arkadaşlar. Cankiridan Aldığımız aracın eski sahibiyim husumet olan biri arabayi ankarada bulmuş. Evimizin önünde arabayi yaktılar. Mahkeme polis bir sürü uğraştım. Moral bozuklugu çabası. 99 model olduğu için...
  10. Talip3606

    Hangi doblo hususi?

    Fiat lara baktım da 60.000 Aşşağıda sifir doblo yok. D2 var 5 yıldır kullanıyorum. Vergi ve muayene hariç memnunum. Ama bu paraya değer mi artık soru işaretleri kafamda. Hususi doblo ya 20.000 fazla vermek hiç de iyi bir fikir değil tahminim .
  11. Talip3606

    Ödüllü Alttaki Üyeyi Tahmin Etme Oyunu

    M-ateş27 abim sonraki sensin. Saygılarımla
  12. Talip3606

    Ödüllü Alttaki Üyeyi Tahmin Etme Oyunu

    Ya ben geç kalmadım inşallah. Alt daki üye kardelenkurt saygılar.
  13. Talip3606

    d2 park sensörünün alıcısı çıktı

    Tolga kardeşim. Sensör yok duvarda sıfır ağaca da sıfır sıkıntıda sıfır.:):(
  14. Talip3606

    OBD2 Chip

    @oguzala Sanirim sorduğunuz aracın beygir ve tork artışı ile ilgili çip. Bu konuda teamdoblo nun anlaşmalı ecufast firması var. Genel yorumlara ve kullanıcıların memnuniyeti çok iyi. Bende yıl sonuna doğru yaptırmayı düşünüyorum. Ama internette 50-100 liralık bir çipi ben aracıma takmam...
Back