Selamun aleyküm Ankara’da aracım arıza yaptı 2003 1.9 jtd Ege borusu yarılmış dediler bana gaza bastıkça sanki egzoz patlamış gibi ses çıkartıyor arıza lambasını da yaktı çekişten düştü kime gösterebilirim acaba
Hayırlı günler kolay gelsin 2003 model 1.9 jtd doblomda neredeyse 1.5 senede bir debriyaj üst merkezi bozuluyor özellikle kışa girerken daha çok sıkıntı oluyor bunun bir çözümü var mı acaba yardımcı olursanız sevinirim
Dediğim gibi sizin demiş olduğunuz arıza biraz şarj dinamosu ve akü gibi gözüküyor bir kontrol ettirmenizde fayda var.
Elektrik tesisatını da kontrol ettirmekte fayda var
Öncelikle anlatmış olduğunuz sorun conta yanığı gibi gözüküyor ama conta yanık testi yaptırdım dediniz ama conta yanık testi ile bazen belli olmuyor iyi bir ustaya göstermenizde fayda var diye düşünüyorum
Aküyü ve şarj dinamosunu kontrol ettirmenizi tavsiye ederim çünkü voltaj düşüklüğünde arıza ışıklarını yakma yapabilir ama 3k devire gelince yakıyor diyorsunuz şarj dinamosu olma ihtimali yüksek gözüküyor elektrik aksam olarak buraları kontrol ettirebilirsiniz.
Ayrıca motor kendini korumaya...
Ustam geçmiş olsun öncelikle bu arıza genelde yağ basınç sensöründen yapma ihtimali yüksek gibi duruyor bir kontrol ettirseniz yağ basınç sensörünü değiştirin derim ben.
Çekişten düşmesi de motor kendini korumaya aldığı için çekişten düşme yapar.
Selamun aleyküm hayırlı günler malum havalar sıcak gidiyor bu havalarda mesela hararet tam ortada iken trafik ışığında beklerken fan açıyor hararet yükselmiyor ama fan 2 dk rahat çalışıyor bu normal midir aracım bu arada 1.9 jtd 2003 model hararetin yükseldiğini hiç görmedim sadece 2-3 km rampa...
Arkadaşlar selamun aleyküm aracım 1.9 jtd 2003 model Doblo aracımda volant değişti orijinal opar marka volant takıldı debriyajdan ayağımı kaldırmaya başladığımda benim duyduğum sol ön teker tarafından çıt çıt diye ses geliyor araç kalktıktan sonra ses kesiliyor sizce sorun nedir?