iissoo tarafından yazılan mesajlar

  1. iissoo

    Online Buluşma ve Sohbet

    @ustabirol her viteste diyebilirim hafif iniş olsun araba kendini sıkıyo direksiyon sertleşiyo fln
  2. iissoo

    Online Buluşma ve Sohbet

    iyi akşamlar araç viteste giderken gazı bırakınca araba sanki kendini sıkıyor gitmiyor motor freni dicem ama bu kadarda olmaz araç 22.000 cıvarında normal midir
  3. iissoo

    Online Buluşma ve Sohbet

    yorumlara açıgım belki burdaki yorumlara göre aklıma degişik şeyler gelebilir
  4. iissoo

    Online Buluşma ve Sohbet

    iyi akşamlar yardımınıza ihtiyacım var.... kız arkaşıma evlenme teklifi edicem ama nasıl bişey bulamıyorum herkezden bi yorum bekliyorum teşekkürler
  5. iissoo

    Online Buluşma ve Sohbet

    iyi akşamlarr
  6. iissoo

    Online Buluşma ve Sohbet

    @m_ates27 arka logosu nasıl sökerim acaba ?
  7. iissoo

    Online Buluşma ve Sohbet

    bu Şekilde nasıl yapabilirim acaba ? sagdaki gibi olucak
  8. iissoo

    Online Buluşma ve Sohbet

    iyi akşamlar fiat logolarını nasıl sökerim acaba söken var mı daha önceden ?
  9. iissoo

    D2 1.3 Multijet yakit tüketimi

    nasıl kullanıyorsunuz peki abi hangi devir aralıgında vites degiştiriyorsunuz kalkışlarda dik yokuş cıkarken ?
  10. iissoo

    Online Buluşma ve Sohbet

    bizimki 2012 20bin küsür pek kullanmıyoruz anlık düşüyor 2.0 lere ama ortalama sinir bozucu yokuş gördümmü basıyorum ama dip gaz hata ediyorum herhalde
  11. iissoo

    D2 1.3 Multijet yakit tüketimi

    ztn bizde 90-100 civarı yola göre ama düşmüyor o kadar babamın arkadaşı var kangosu var 15 kuruş yakıyor dedi bizimkisi 25 kuruş yakıyormuş .. insanın zoruna gidiyor
  12. iissoo

    Online Buluşma ve Sohbet

    bizim anca anlık düşüyo o kadar düz yolda tabi rüzgar yoksa :) rüzgar oldumu gitmiyor meret
  13. iissoo

    D2 1.3 Multijet yakit tüketimi

    abi nasıl aracı nasıl kullanıyorsunuz acaba devir aralıkları fln yokuşlara nasıl gidiyorsunuz ?
  14. iissoo

    Online Buluşma ve Sohbet

    iyi akşamlar... bir türlü ortalama tüketim düşmüyor 7-9 arası aracı pek kullanmıyoruz ama kullandıgım zamanlarda anlık tükemi açıp gidiyorum hassas kullanmaya çalışıyorum ama aynı siz nasıl kullanıyosunuzda 4-4 litrelere düşüyorsunuz ?
  15. iissoo

    Online Buluşma ve Sohbet

    iyi akşamlar aracının önündeki ve arkasında fiat amblemlir kötü duruyor sanki içine su girmiş gibi onları nasıl temizleyebilirim veya sade bi şekilde yapabilirim ?
Back