iyi akşamlar araç viteste giderken gazı bırakınca araba sanki kendini sıkıyor gitmiyor motor freni dicem ama bu kadarda olmaz araç 22.000 cıvarında normal midir
bizimki 2012 20bin küsür pek kullanmıyoruz anlık düşüyor 2.0 lere ama ortalama sinir bozucu yokuş gördümmü basıyorum ama dip gaz hata ediyorum herhalde
ztn bizde 90-100 civarı yola göre ama düşmüyor o kadar babamın arkadaşı var kangosu var 15 kuruş yakıyor dedi bizimkisi 25 kuruş yakıyormuş .. insanın zoruna gidiyor
iyi akşamlar... bir türlü ortalama tüketim düşmüyor 7-9 arası aracı pek kullanmıyoruz ama kullandıgım zamanlarda anlık tükemi açıp gidiyorum hassas kullanmaya çalışıyorum ama aynı siz nasıl kullanıyosunuzda 4-4 litrelere düşüyorsunuz ?
iyi akşamlar aracının önündeki ve arkasında fiat amblemlir kötü duruyor sanki içine su girmiş gibi onları nasıl temizleyebilirim veya sade bi şekilde yapabilirim ?