fthz tarafından yazılan mesajlar

  1. F

    2. istanbul buluşması

    Hayırlı günler, bende buluşmaya katılmak isterim. İnşallah yarın Doblo almak için Bursa'ya gideceğim, bir pürüz çıkmazsa tekrardan sahalara dönmüş olacağım :D
  2. F

    67 TİCARİ 0012

    Şahane hatta dehşet şahane :D Allah kaza göstermesin
  3. F

    Oyuncak Değil Bunlar

    hastasıyım bu oyuncakların ama bu hobi için yeterli maddiyatı oluşturamıyorum.
  4. F

    Doblo'muz Satılık

    Amin, teşekkür ederim. Bir iki sene sonra düşük kilometreli 1.6 panorama bulursak yine Doblo'ya kavuşacağız inşallah.
  5. F

    Doblo'muz Satılık

    Teşekkürler, inşallah.. 35500 tl'ye bıraktık.
  6. F

    Doblo'muz Satılık

    Sağol abi inşallah. Valla D3 kalitesini başka araçta bulacağımı düşünemiyorum.
  7. F

    Doblo'muz Satılık

    Teşekkürler... Doblomuz satıldı o_O İnşallah yeni doblolar nasip eder Allah bize. Dün bütün gün Doblo ile gezdim bugün Kangoo'yu sürmek eziyet gibi geldi.
  8. F

    Sitemiz Bumerang Yarışmasında Finallere Kaldı!

    Vayyyy helal olsun *clap* :D
  9. F

    Doblo'muz Satılık

    Resimleri aşağıdaki linkte mevcut: https://www.teamdoblo.com/forum/viewthread.php?thread_id=3446 Araç ilanı linki: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-fiat-4-aylik-premio-comfortmatic-63858027/detay/ İlandaki fiyatı belirlediğimizde aracın sıfır fiyatı 43300 idi. Şu...
  10. F

    YAKIŞIKLIMLA KISA BİR EGE TURU

    Evet Baki abi ben niye Bekir yazmışım o_O klavye sürçmüştür :)
  11. F

    Kaporta Göçük Tamir Edici

    Amin abi Allah kaza bela göstermesin kimseye..
  12. F

    Kaporta Göçük Tamir Edici

    Alayım da abi deneyebilecek bir yer yok :D
  13. F

    Kaporta Göçük Tamir Edici

    Tamir kitini geçen hafta görmüştüm ama emin olamadım. Bugünde çok inceledim. Almayı düşünüyorum ama şu anda ihtiyacım yok. bitenekadar'da daha uygun: http://www.bitenekadar.com/index.cfm?fuseaction=urunlerimiz.detay&ID=20180&b=Pops-A-Dent---Arac-Kaporta-Duzeltme-Seti
  14. F

    Olay! Tarkan'da Doblo Aldı

    Tarkan'ın ününe ün kattı DOBLO :D
  15. F

    doblo modifiyesi

    genel görüşe katılıyorum plakalık dışında bence de eşsiz bir profile sahip olmuş *tup*
Back