Teşekkürler... Doblomuz satıldı o_O İnşallah yeni doblolar nasip eder Allah bize. Dün bütün gün Doblo ile gezdim bugün Kangoo'yu sürmek eziyet gibi geldi.
Tamir kitini geçen hafta görmüştüm ama emin olamadım. Bugünde çok inceledim. Almayı düşünüyorum ama şu anda ihtiyacım yok. bitenekadar'da daha uygun:
http://www.bitenekadar.com/index.cfm?fuseaction=urunlerimiz.detay&ID=20180&b=Pops-A-Dent---Arac-Kaporta-Duzeltme-Seti