Dark Knight tarafından yazılan mesajlar

  1. D

    OPET'e Teşekkür Ediyoruz!

    Aracım Fiat olsun olmasın, Opet'den vazgeçmeyi düşünmüyorum :)
  2. D

    ARKA KAPI KOLLARI COK SİNİR BOZUCU

    Biz buna Fiat mühendislik harikası diyoruz :D
  3. D

    Yetkili Servis (!)

    Ben de servisten uzak duranlardandım, apartmanda komşum var ona götürüyordum. Mecbur kalmadıkça yetkili servisten uzak durun derim.
  4. D

    Yeni Yıldan itibaren trafik cezaları

    Kesinlikle *tup*
  5. D

    4x4 SUV TAVSİYELERİNİZE İHTİYACIM VAR...

    Kanki tarifeleri açıkla da ona göre rezervasyon yaptıralım :d :P
  6. D

    Yeni Mtv

    :D
  7. D

    Merhaba

    Hoşgeldin.
  8. D

    D2 TİCARİ ÇİZİMİM

    Gayet başarılı *clap2*
  9. D

    Garanti kapsamı hakkında

    Dışarıdan değiştirtmiş olduğunuz aksamlar ve bunların yaratabileceği sorunları garanti kapsamına sokmayabilirler. Benim aküm bitmişti servisin verdiği fiyatı çok yüksek buldum, dışarıdan taktırsam ne olur dedim sadece akünüz garanti dışı kalır dediler, ben de gittim dışarıdan aldım aküyü :)
  10. D

    yeniyim

    Hoşgeldiniz.
  11. D

    izmirden selamlar

    Hoşgeldiniz.
  12. D

    4x4 SUV TAVSİYELERİNİZE İHTİYACIM VAR...

    Kanki bi incele derim: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-jeep-ilk-sahibinden-cok-temiz-servis-bakimli-4x4-143541815/detay
  13. D

    1.3 multijet 50 tl ye 120 km

    Aga o zaman Serdar kırmızı ışıkta kalkıştaki anlık tüketime baksa bir daha araç kullanmaya tövbe eder :D
Back