dönüşümde vergi düşecek denildi düşme çok az oldu, siğorta değişmedi, bir tek 2 ylda bir vize birde yerleşim yerlerinde 50 km ile gitmiyoruz. yaptıracaklar ona göre yaptırsın.
günaydın a proje yaptırdım. önce 32000 tl peşin istendi sonra 25000 tlş ye yatırdım bir ay olmadı taksit yapmıyoruz dediler. şimdi yine 25000 tl fakat taksit yapıyorlar. şimdi biz ne olduk. güya sponsorumuz .
benim anlamadığım bu araçlar fabrikadan çıkmadan evvel fiat tarafın dan tse onayları alınmadımı . bizler araç üzerinde hiçbir eklenti tadilat yaptırmadık şimdi neden tse onayı ve proje isteniyor? araçlar orijinal fabrika çıkışlı. anlamsız masraf yaptırıyorlar. birileri yine para kazancak.
kendimiz yaptıramazmıyız. nereye ne kadar veriliyor. makina müh. odasına proje çizdirilecekmiş sonra tüv de kontrol ve ardından noter işlemi ve yeni ruhsat diyorlar doğrumudur acaba . buralarada toplam 7-8 bin tl tutuyor. istenen rakamlar çok afaki.