ali1 tarafından yazılan mesajlar

  1. ali1

    D3 Çukurlarda Vuruyor

    orijinal lastikten vaz geçip 205 taktırdım daha önce rahat girip çıktığım satablize yollarda motor koruma sürtüyor. hele kasislerde daha kötü
  2. ali1

    Doblo Araç yüksekligi

    205/55/16 maalesef aracı düşürüyor. asfaltta gayet iyi fakat asfalt harici kötü
  3. ali1

    Bilgi Doblo Otomobil Ruhsat Değişimi Hakkında

    dönüşümde vergi düşecek denildi düşme çok az oldu, siğorta değişmedi, bir tek 2 ylda bir vize birde yerleşim yerlerinde 50 km ile gitmiyoruz. yaptıracaklar ona göre yaptırsın.
  4. ali1

    2014 model doblo d3 otomobil e dönüşüm

    benim trafik düştü, kasko aynen devam etti
  5. ali1

    Bilgi Doblo Otomobil Ruhsat Değişimi Hakkında

    günaydın a proje yaptırdım. önce 32000 tl peşin istendi sonra 25000 tlş ye yatırdım bir ay olmadı taksit yapmıyoruz dediler. şimdi yine 25000 tl fakat taksit yapıyorlar. şimdi biz ne olduk. güya sponsorumuz .
  6. ali1

    Bilgi Doblo Otomobil Ruhsat Değişimi Hakkında

    Evet otomobil olarak yapılacak
  7. ali1

    Yardım Kilometre Sayacı Yanıp Sönüyor.

    bunun çözümünü şimdiye kadar ben bulamadım ancak kontağı kapatıp açınca geçiyor.
  8. ali1

    Bilgi Doblo Otomobil Ruhsat Değişimi Hakkında

    benim anlamadığım bu araçlar fabrikadan çıkmadan evvel fiat tarafın dan tse onayları alınmadımı . bizler araç üzerinde hiçbir eklenti tadilat yaptırmadık şimdi neden tse onayı ve proje isteniyor? araçlar orijinal fabrika çıkışlı. anlamsız masraf yaptırıyorlar. birileri yine para kazancak.
  9. ali1

    Radar

    kendimiz yaptıramazmıyız. nereye ne kadar veriliyor. makina müh. odasına proje çizdirilecekmiş sonra tüv de kontrol ve ardından noter işlemi ve yeni ruhsat diyorlar doğrumudur acaba . buralarada toplam 7-8 bin tl tutuyor. istenen rakamlar çok afaki.
  10. ali1

    Bugün doblonuzda ne değişiklik yaptınız?

    teşekkürler usta kelepçe ile tutturdum dedi her halde biraz yukarılardan koptu
  11. ali1

    Bugün doblonuzda ne değişiklik yaptınız?

    Yağ Çubuğu karterin oradab kopmuş değiştiren varmı nasıl değiştirebilirim
  12. ali1

    Sürgülü kapı tekerleği

    kaportacılar yapıyor
  13. ali1

    Sürgülü kapı tekerleği

    usta o parçayı kesti ve terine rulman taktı 50 tl şimdi sorunsuz kullanıyorum. yan sanayi parça maalesef kapıyı tam kapatmıyor
  14. ali1

    Doblo Team Doblo Hediye Çekilişi

    Ali Nusret Öncer katılıyorum
  15. ali1

    Hususi Kamyonet Dobloya Kış Lastiği Zorunlu Mu?

    buğün 205 55 r 16 hankook 4 mevsim ile değiştirdim. yaz kış lastik değiştirmekten usandım.
Back