Can bence devlet vergiyi düşürmediği sürece hiçbirşey dibe vurmaz
kasım aralık gibi bi kampanya olur ama maksimum 5 bintl indirim olur oda satılmayan arabalarda piyasası olan arabalarda bence pek bi indirim beklemek doğru olmaz ama bu gidişle araba sektörü batacak fiyatlar uçmuş ama satışlarda düşüyor
şimdi doblonun rakiplerine bakıyorum doblo fiyatı sınıfında en uygunu
bineklerdede dizel 45 bin tlden düşük araba kalmamış