yardım edinn şaskınım :(

caddemiz50

Yeni Üye
Kayıt
22 Nisan 2014
Mesaj
6
s.a bilgi alacaktım ama doblı almayı düşünüyorum ama plakayı sorgulattıgımda araç cinsi panelvan yazıyor fakat sahibini arayıp sordugumda bana camlı van diyor. camlı van ve panelvan vergisi arasında fark var . sahibi 230 tl ödediğini söyledi. ben mtv sorguladıgımda camlı van 192 tl yazıyor şaşırdım kaldım yardımcı olurmusunuz...
 
https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/template.jsp?page=IVD_MENU_MTV

panelvan.ve vergisi 537 tl yıllık.
 
kaça bırakacakmış aracı.
 
Size ozelden dedigim gibi vergisi 537 tl
 
hocam vergiye panelvan olarak değil kamyonet olarak bakın.
 
Back