windows 8 ilk izlenimim bir bakın :)

d3 power

Yeni Üye
Kayıt
11 Mayıs 2011
Konu
9
Mesaj
94
evet arkadaşlar dün forumdan çıktıktan sonra bir indirip deneyim dedim microsoft şuan deneme sürümünü (Windows 8 Consumer Preview) üretsiz şekilde dagıtmakta. İsteyenler 32 bit 2.5 gb veya 64 bit 3.3 gb lık iso cd kalıp dosyalarını microsoft windows 8 resmi sayfasından ve orjinal ürün anahtarıyla indirebilir daha önceden dedigim gibi tamamen ücretsiz sürümdür.

Daha önce paraya kıyıp almış oldugum windows 7 ultimate işletim sisteminin üstüne kuruldu ve hiç bir şekilde benden ekran kartı driverı hariç bir drıver istemedi.

ve en büyük özelligi ise masaüstüm bilgilerim yine aynı şekilde karşıma çıktı bunu beklemiyordum :)

oyun performansı windows 7 ye nazaran birazdaha iyi durumda nfs run kasmadan oynadım win 7de ufak tefek kasmalar yasıyordum.

cpu ve rami çok güzel kullanıyor cpu z ve cpuıd nin cıkartmış oldug diyer bir yazılım (oc ular iyi bilirler ) t.monitörde izledim çok iyidurumda.

kopyalama ve dowland yapmakta çok iyi performans sergiliyor + olarak kopyalama yaparken duraklatabiliryorsunuz.

taskmanager (görev yöneticisi) da çoık iyi şekilde geliştirilmiş bütün programların ne yaptıgını nekadar işlemci ve ram kullandıgını günümüz sıtandartlarında kb yerine mb terimin kullanılması harika . şu program veya dosya internet kullanıyomu derdinede son vermiş hangi programın ne kardar net kullandıgını mbps terimiyle veriyor yani çok pc den anlamayan bir çok rahat anlar :)

cpu yogunlugunda hemen size bir uyarı veriyor

sevmedigim bir kaç özelligi
windows live (mesenger ) ile acılması
başlatın olmaması ilk açıldıgında hemen gözünüze çarpıyor.

[big]resimlerle win 8 [/big]


Resimlerin üstüne tıklayarak büyütebilirsiniz .













ALINTI DEYİLDİR !
d3 power.
 

Dark Knight

Azimli Üye
Kayıt
13 Kasım 2010
Konu
10
Mesaj
1.899
XP - tüm zamanların gelmiş geçmiş en iyi işletim sistemi.
Vista - ikinci bir millenium faciası
Win7 - XP nin saltanatını günden güne bitiriyor.
win8 - Bekleyelim ve görelim.
 

Chirmicty

Azimli Üye
Kayıt
20 Ağustos 2011
Konu
27
Mesaj
905
Yaş
33
Adınız
Koray HARMAN
Kan Grubu
A RH +
Şehir
İstanbul
Modeli
Araç Yılı
2017
cpu ısısı demişsin ama o cpu ısısı değil çalışan işlem sayısı Processes
 

doblo vip premio

Onursal Yönetici
SMS Onaylı
Kayıt
16 Ekim 2009
Konu
165
Mesaj
11.560
Yaş
28
Adınız
OĞUZ
Kan Grubu
A RH +
Şehir
İstanbul
Modeli
Araç Yılı
2015
Renk
BRONZ KAHVE
paylaşım için teşekkürler
 

korkmaztaha

Azimli Üye
Kayıt
7 Mayıs 2011
Konu
14
Mesaj
336
görüntüleri görünce canım çekti bende şimdi VMware den sanal makina olarak kurucam
 

mus55

SAMSUN YÖNETİCİSİ
İl Yöneticisi
Doblo
Kayıt
2 Şubat 2011
Konu
78
Mesaj
2.501
Yaş
49
Adınız
MUSTAFA
Kan Grubu
0 +
Şehir
Samsun
Meslek
Mobilya
Aracınız
Doblo
Modeli
Premio Plus
Motor
1.6 Multijet
Araç Yılı
2015
Plaka
55bac95
Renk
Koyu gri
XP - tüm zamanların gelmiş geçmiş en iyi işletim sistemi.
Vista - ikinci bir millenium faciası
Win7 - XP nin saltanatını günden güne bitiriyor.
win8 - Bekleyelim ve görelim.


aynen katılıyorum.*tup**tup*
 

d3 power

Yeni Üye
Kayıt
11 Mayıs 2011
Konu
9
Mesaj
94
XP - tüm zamanların gelmiş geçmiş en iyi işletim sistemi.
Vista - ikinci bir millenium faciası
Win7 - XP nin saltanatını günden güne bitiriyor.
win8 - Bekleyelim ve görelim.
bence xpnin saltanatı geçen sene bitti :)
 

Chirmicty

Azimli Üye
Kayıt
20 Ağustos 2011
Konu
27
Mesaj
905
Yaş
33
Adınız
Koray HARMAN
Kan Grubu
A RH +
Şehir
İstanbul
Modeli
Araç Yılı
2017
XP - tüm zamanların gelmiş geçmiş en iyi işletim sistemi.
Vista - ikinci bir millenium faciası
Win7 - XP nin saltanatını günden güne bitiriyor.
win8 - Bekleyelim ve görelim.
bence xpnin saltanatı geçen sene bitti :)
XP bitmedi halen daha bir çok yerde kullanılıyor ev kullanıcıları dahil olmak üzere hatta ben bile masaüstünde XP laptopta Pardus kullanıyorum Windows 7 benim için hiç kullanışlı değil sürekli program hataları sürücü hataları Photoshop bile hata veriyor ondan kullanmıyorum XP ye devam Windows 8 stabil olana kadar
 

FireExit

Azimli Üye
Kayıt
18 Ekim 2011
Konu
11
Mesaj
961
Xp forever... 7 kullanıcısıyım hala alışamadım... Kötü diyemem ama xp'den sonra sarmıyor...
 

iissoo

Azimli Üye
Kayıt
7 Aralık 2011
Konu
22
Mesaj
729
Yaş
25
Adınız
İsmail
Meslek
iklimlendirme
Modeli
Renk
Beyaz
leptobun garantisi bitsin ztn direk windows 8 indiricem kurucam
 

mus55

SAMSUN YÖNETİCİSİ
İl Yöneticisi
Doblo
Kayıt
2 Şubat 2011
Konu
78
Mesaj
2.501
Yaş
49
Adınız
MUSTAFA
Kan Grubu
0 +
Şehir
Samsun
Meslek
Mobilya
Aracınız
Doblo
Modeli
Premio Plus
Motor
1.6 Multijet
Araç Yılı
2015
Plaka
55bac95
Renk
Koyu gri
leptobun garantisi bitsin ztn direk windows 8 indiricem kurucam



ismail upgrade yapmaktan vazgeçmiyorsun.hadi hayırlısı bu seferde komple bilgisayarı eline alma.*hehe**haha**haha2*
 

iissoo

Azimli Üye
Kayıt
7 Aralık 2011
Konu
22
Mesaj
729
Yaş
25
Adınız
İsmail
Meslek
iklimlendirme
Modeli
Renk
Beyaz
leptobun garantisi bitsin ztn direk windows 8 indiricem kurucam



ismail upgrade yapmaktan vazgeçmiyorsun.hadi hayırlısı bu seferde komple bilgisayarı eline alma.*hehe**haha**haha2*
merak ediyorum yaw nasıl olcak die.. ya meraktan yaada ....... dan gelirmiş ztn hep meraktan geliyor başıma.. ah ben nerelere gidem*no*
 

d3 power

Yeni Üye
Kayıt
11 Mayıs 2011
Konu
9
Mesaj
94
leptobun garantisi bitsin ztn direk windows 8 indiricem kurucam



ismail upgrade yapmaktan vazgeçmiyorsun.hadi hayırlısı bu seferde komple bilgisayarı eline alma.*hehe**haha**haha2*
merak ediyorum yaw nasıl olcak die.. ya meraktan yaada ....... dan gelirmiş ztn hep meraktan geliyor başıma.. ah ben nerelere gidem*no*
ismail birazdaha bekle kardeşim iyice bir otursun ben farklı hdd e kurdum dizüstünü karıstırabilir 8 daha tam oturmadı *tup*
 

iissoo

Azimli Üye
Kayıt
7 Aralık 2011
Konu
22
Mesaj
729
Yaş
25
Adınız
İsmail
Meslek
iklimlendirme
Modeli
Renk
Beyaz
32 bit in üstüne 64 bit kurulurmu acabaa.. bide bu türkçe mi ?
 

mus55

SAMSUN YÖNETİCİSİ
İl Yöneticisi
Doblo
Kayıt
2 Şubat 2011
Konu
78
Mesaj
2.501
Yaş
49
Adınız
MUSTAFA
Kan Grubu
0 +
Şehir
Samsun
Meslek
Mobilya
Aracınız
Doblo
Modeli
Premio Plus
Motor
1.6 Multijet
Araç Yılı
2015
Plaka
55bac95
Renk
Koyu gri
bilgisayarına iki tane windovs kur.hem 32 bit hem 64 bit.tabi sen bunu yapamassın.bir bilgisayarcıya götür halletsin.ikisinide kullanısın.64 bit türkçedir.
 

iissoo

Azimli Üye
Kayıt
7 Aralık 2011
Konu
22
Mesaj
729
Yaş
25
Adınız
İsmail
Meslek
iklimlendirme
Modeli
Renk
Beyaz
bilgisayarına iki tane windovs kur.hem 32 bit hem 64 bit.tabi sen bunu yapamassın.bir bilgisayarcıya götür halletsin.ikisinide kullanısın.64 bit türkçedir.
tanıdık olsa bilgisiyarcı hiç ugraşmamda.. bana 1 tanesi bile fazla ne yapıcam 2 tane sistemi :D

windows 8 64 bit indiricem kurucam
 

mus55

SAMSUN YÖNETİCİSİ
İl Yöneticisi
Doblo
Kayıt
2 Şubat 2011
Konu
78
Mesaj
2.501
Yaş
49
Adınız
MUSTAFA
Kan Grubu
0 +
Şehir
Samsun
Meslek
Mobilya
Aracınız
Doblo
Modeli
Premio Plus
Motor
1.6 Multijet
Araç Yılı
2015
Plaka
55bac95
Renk
Koyu gri
ismail daha onun türkçesi çıkmadı.birde senin bilgisayarınına uygun drivers bulamassın.sıkıntı olur.şimdiden hatırlatayım.
 
Yukarı Alt