Selam arkadaşlar benim Doblo 2015 model aracın teyibi uyku moduna geçiyor ve iki dakikada bir kapanıyor sorun nasıl düzelir İzmir'de format atan teyipci yok
Teyp ayarlarında uyku moduyla alakalı bir ayar yok mu muhtemelen ondan kaynaklı kullandığımız elektronik araçlarda olduğu gibi onda da bir ayar vardır iki dakikada bir kapanması ona işaret o şekilde ayarlıdır.