şu an son teknojilerden biri olan seramik debriyaj seti doblo içinde uygulanabilir mi uygalanabiliyorsa maliyeti ve + - yönleri konusunda bilgilerinizi paylaşır mısınız..
Sermaik olduğu için sıyırma ve aşınma olmadığını duymuştum genelde şahinciler kullanıyor lastik yakmad a ve yanlarken yarım debriyajta çok işe yaradığını söylüyorlar ama doblo için olanına yada doblo için yaptıranını bulamadığım için vaz geçtim