Seramik Debriyaj

yunushan444

Daimi Üye
Kayıt
15 Mart 2011
Mesaj
116
şu an son teknojilerden biri olan seramik debriyaj seti doblo içinde uygulanabilir mi uygalanabiliyorsa maliyeti ve + - yönleri konusunda bilgilerinizi paylaşır mısınız..
 
Bi ara bende yaptırmayı düşün müştüm

Sermaik olduğu için sıyırma ve aşınma olmadığını duymuştum genelde şahinciler kullanıyor lastik yakmad a ve yanlarken yarım debriyajta çok işe yaradığını söylüyorlar ama doblo için olanına yada doblo için yaptıranını bulamadığım için vaz geçtim
 
Back