şanlıurfa buluşması

safeline

Yeni Üye
Kayıt
26 Şubat 2010
Konu
6
Mesaj
61
sayın site yönetimi ve arkadaşlar bir organizasyon yapalım gaziantep şanlıurfa maraş faln gerekirse maraş sorumlusu yoksa orda da tanıdıgım çok ordada buluru zbuluşmalar için
 

kardelenkurt

BAŞKAN
Admin
Doblo
Kayıt
3 Eylül 2009
Konu
333
Mesaj
5.170
Yaş
33
Adınız
Murat Üresin
Kan Grubu
0 +
Şehir
Ankara
Meslek
Memur
Aracınız
Doblo
Modeli
Premio Black
Motor
1.3 Multijet
Araç Yılı
2014
Renk
Beyaz
urfa veya antep veya da ortak bir nokta olur. Çevre illerde dahil olur.
 

safeline

Yeni Üye
Kayıt
26 Şubat 2010
Konu
6
Mesaj
61
aynen çok güzel bir bulışma olur antep veya burası fark etmez ama büyük bir çalışmaya başlayalım antepli kardeşim büyük bi organizasyon olsun murat abi nasıl olur sonra sizinle irtibata geçilirgerekli şeyler çözülür
 

kardelenkurt

BAŞKAN
Admin
Doblo
Kayıt
3 Eylül 2009
Konu
333
Mesaj
5.170
Yaş
33
Adınız
Murat Üresin
Kan Grubu
0 +
Şehir
Ankara
Meslek
Memur
Aracınız
Doblo
Modeli
Premio Black
Motor
1.3 Multijet
Araç Yılı
2014
Renk
Beyaz
safeline tarafından yazılan metin:
aynen çok güzel bir bulışma olur antep veya burası fark etmez ama büyük bir çalışmaya başlayalım antepli kardeşim büyük bi organizasyon olsun murat abi nasıl olur sonra sizinle irtibata geçilirgerekli şeyler çözülür
evet ben her türlü elimden gelen desteğe açığım. Siz makul bir sayıya ulaşın ben her yerden reklamı yapar buluşmayı sağlarız.
 

safeline

Yeni Üye
Kayıt
26 Şubat 2010
Konu
6
Mesaj
61
inşallah vallaistiyorum baya site yöneticileri ile bire bir tanışmayı herkezle tanışmak çok güzel olur
 

geremy

Onursal Kurucu
Kayıt
10 Kasım 2009
Konu
252
Mesaj
4.905
konu kendi yerine taşınmıştır.
sayın üyeler lütfen doğru yerlere konu açalım.
yönetici arkadaşlar konuları yerlerine taşıyalım.
 
Yukarı Alt