iyi akşamlar.d2 kasa doblo premio arabamıza koltuk kılıfı almak istiyoruz.ama ben deri olsun diyorum(deri dediğim vinex midir nedir) ailem ise deri terletir başka al diyolar.sizin tecrubeniz warmı bu konu hakkında nasıl bişey yaptrabilrm
iyi akşamlar.d2 kasa doblo premio arabamıza koltuk kılıfı almak istiyoruz.ama ben deri olsun diyorum(deri dediğim vinex midir nedir) ailem ise deri terletir başka al diyolar.sizin tecrubeniz warmı bu konu hakkında nasıl bişey yaptrabilrm
o zevk işte...bana sorsan bej gibi...
eheueue küççükçekmece dedi yav😀küçükçekmece abi
eheueue küççükçekmece dedi yav😀küçükçekmece abi
küçükçekmece abi
eheueue küççükçekmece dedi yav😀küçükçekmece abi
gümrükte oturan senmiydin abi ? 😀
eheueue küççükçekmece dedi yav😀küçükçekmece abi
gümrükte oturan senmiydin abi ? 😀
gümrüktemi😀
orada oturulurmu kardeşim,Taştepede,yukarısında oturuyorum ben...müsait olduğumuz bigün görüşelim,birlikte snt ye gidelim de kılıf gör....