Buluşma - Doblo Karabük Semaver Buluşması

MEHMET78

KARABÜK YÖNETİCİSİ
Yetkili Kişi
Yönetici
Başka Araç
Kayıt
14 Aralık 2011
Mesaj
10.726
Adı
MEHMET
Kan Grubu
B RH +
Şehir
Karabük
Aracınız
Başka Araç
Motor
1.3 Multijet
Araç Yılı
2016
Renk
BEYAZ
Vakti müsait olan arkadaşlarımızı çay içmeye bekleriz.Sticker'ı olmayan araçlara sticker yapıştırılacaktır.
BULUSMA.png
 
Maşallah
 
Yeni uyeyim gelmeyi çok isterdim ama o gun ı saatte işim var başka bir zaman nasip olur insaallah.
 
@yardibi1245
İnşaallah. hoş geldiniz forumumuza da.
 
Bi cayinizi icmeyi isterdim ama uymadi hocam
 
@Dursunplbyk
inşaallah olur dursunum.
 
Gelen gelemeyen tüm arkadaşlarımıza teşekkür ederiz.Daha güzel ve iyilerini hep beraber yapabilmek ümidiyle....Fotoğraflar çok yavaş yükleniyor.birazınıda sonra yükleriz inşaallah.
20171216_133211.jpg
20171216_141652(0).jpg
20171216_142019.jpg
20171216_142119.jpg
 

Dosyalar

Doblo buluşması olurda polis doblo gelmez mi? Tüm emniyet teşkilatınada iyi çalışmalar.Dün atamadığım resimlerden bazıları.

20171216_142529.jpg
20171216_142916.jpg
20171216_144342.jpg
20171216_144354.jpg
20171216_144402.jpg
 

Dosyalar

MAAŞALLAH Karabük çalışıyor...
 
Back