Hararet Göstergesi

melih43

Yeni Üye
Kayıt
6 Ocak 2011
Konu
4
Mesaj
49
Arkadaşlar imzamda yazan aracı kullanıyorum. Şöyle bi graiplik gözüme çarpmaya başladı. Sabahları ( havalar soğuyunca başladı) kontağı açtığımda normal olarak bütün ışıklı göstergeler ekran yanıyor kontrol amaçlı ve sönüyor tabii hararet göstergesindeki kısmızı ışıkta yanıp sönüyor ama kadranda herhangi bir değişiklik olmuyor normal olarak. Daha sonra aracı açlıştırdığımda hararet göstergesi kadranı en sonra kadar çıkıyor ve kırmızı ışık yanıyor orada 2-3 sn. kalıyoe ve tekrar en alta dönüyor.

İnternette yaptığım araştırmalarda kimisi akünün zayıflığından, kimisi bujilerden demiş.

Sizlerden de görüş alabilir miyim?

Neden yapar bu olayı?

teşekkürler...
 

cAn 3436

Onursal Danışman Yönetici
Onursal Danışman Yönetici
Doblo
Kayıt
13 Mayıs 2010
Konu
177
Mesaj
6.426
Adınız
Can TANRIVERDİLER
Kan Grubu
A RH -
Şehir
İstanbul
Meslek
Uçak Teknisyeni
Aracınız
Doblo
Modeli
Active
Motor
1.3 Multijet
Araç Yılı
2007
Renk
Crono Gri
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
Hararet müşürü bozulmuş olabilir.
Aynen :)
 

cAn 3436

Onursal Danışman Yönetici
Onursal Danışman Yönetici
Doblo
Kayıt
13 Mayıs 2010
Konu
177
Mesaj
6.426
Adınız
Can TANRIVERDİLER
Kan Grubu
A RH -
Şehir
İstanbul
Meslek
Uçak Teknisyeni
Aracınız
Doblo
Modeli
Active
Motor
1.3 Multijet
Araç Yılı
2007
Renk
Crono Gri

cAn 3436

Onursal Danışman Yönetici
Onursal Danışman Yönetici
Doblo
Kayıt
13 Mayıs 2010
Konu
177
Mesaj
6.426
Adınız
Can TANRIVERDİLER
Kan Grubu
A RH -
Şehir
İstanbul
Meslek
Uçak Teknisyeni
Aracınız
Doblo
Modeli
Active
Motor
1.3 Multijet
Araç Yılı
2007
Renk
Crono Gri

melih43

Yeni Üye
Kayıt
6 Ocak 2011
Konu
4
Mesaj
49
İlk olarak yorumlarnız için teşekkür ederim. bunu sadece sabahları ilk çalıştırmada yapıyor daha sonra yapmıyor yani motor soğukken.
 

cAn 3436

Onursal Danışman Yönetici
Onursal Danışman Yönetici
Doblo
Kayıt
13 Mayıs 2010
Konu
177
Mesaj
6.426
Adınız
Can TANRIVERDİLER
Kan Grubu
A RH -
Şehir
İstanbul
Meslek
Uçak Teknisyeni
Aracınız
Doblo
Modeli
Active
Motor
1.3 Multijet
Araç Yılı
2007
Renk
Crono Gri
melih43 tarafından yazılan metin:
İlk olarak yorumlarnız için teşekkür ederim. bunu sadece sabahları ilk çalıştırmada yapıyor daha sonra yapmıyor yani motor soğukken.
karlı havalardamı başladı yoksa her sabah oluyomu :)
 

melih43

Yeni Üye
Kayıt
6 Ocak 2011
Konu
4
Mesaj
49
kuşadasında daha kar yok abi :) her sabah yapıyor yada motor soğuk olduğunda...
 

cAn 3436

Onursal Danışman Yönetici
Onursal Danışman Yönetici
Doblo
Kayıt
13 Mayıs 2010
Konu
177
Mesaj
6.426
Adınız
Can TANRIVERDİLER
Kan Grubu
A RH -
Şehir
İstanbul
Meslek
Uçak Teknisyeni
Aracınız
Doblo
Modeli
Active
Motor
1.3 Multijet
Araç Yılı
2007
Renk
Crono Gri
melih43 tarafından yazılan metin:
kuşadasında daha kar yok abi :) her sabah yapıyor yada motor soğuk olduğunda...
estağfurullah abi demene gerek yok ben daha 16 yaşındayım motorun yağı suyu felan hepsi dolu demi :)
 

cAn 3436

Onursal Danışman Yönetici
Onursal Danışman Yönetici
Doblo
Kayıt
13 Mayıs 2010
Konu
177
Mesaj
6.426
Adınız
Can TANRIVERDİLER
Kan Grubu
A RH -
Şehir
İstanbul
Meslek
Uçak Teknisyeni
Aracınız
Doblo
Modeli
Active
Motor
1.3 Multijet
Araç Yılı
2007
Renk
Crono Gri
melih43 tarafından yazılan metin:
yağ yeni eklşetildi ama eski olabilir.. ondan olabilir mi?
antifiriz felan hepsi varmı??
 

cAn 3436

Onursal Danışman Yönetici
Onursal Danışman Yönetici
Doblo
Kayıt
13 Mayıs 2010
Konu
177
Mesaj
6.426
Adınız
Can TANRIVERDİLER
Kan Grubu
A RH -
Şehir
İstanbul
Meslek
Uçak Teknisyeni
Aracınız
Doblo
Modeli
Active
Motor
1.3 Multijet
Araç Yılı
2007
Renk
Crono Gri
melih43 tarafından yazılan metin:
antifriz daha 1 ay önce konuldu.. onda da sorun yok...
servise yada güvendiği bi usta varsa ona göster bi bence :)
 

geremy

Onursal Kurucu
Kayıt
10 Kasım 2009
Konu
252
Mesaj
4.905
aynı problem bendede var 2 kıltır.
havalar soğuyunca ortaya çıkıyor sıcak motorda problem yok ibre sonuna vuruyor radyatör su sıcaklığı yüksek diye uyarı veriyor.
tahminim aküden
hararet müşürü arızalı olsa sadece soğukda yapmaz.
ayrıca göstergedede problem yok.
 

cAn 3436

Onursal Danışman Yönetici
Onursal Danışman Yönetici
Doblo
Kayıt
13 Mayıs 2010
Konu
177
Mesaj
6.426
Adınız
Can TANRIVERDİLER
Kan Grubu
A RH -
Şehir
İstanbul
Meslek
Uçak Teknisyeni
Aracınız
Doblo
Modeli
Active
Motor
1.3 Multijet
Araç Yılı
2007
Renk
Crono Gri
melih43 tarafından yazılan metin:
evet sorun aküdenmiş akümü değiştirdim ve sorun ortadan kalktı...
tekrar geçmiş olsun :)
 

volkanarz

Yeni Üye
Kayıt
14 Haziran 2011
Konu
5
Mesaj
62
ben aracı alalı iki sene oldu daha fanları çalışmadı öndeki o kadar erciyese çıktım yazın uzun yola gittim ama çalıştıgını daha duymadım hararette yükselmedi hiç 1.9 jtd motoru 1,9 oldugu için mi zorlanmıyor yoksa fanlarda bi problem mi var :S
 
Yukarı Alt