Farklı ebat da jant takımı

fatihxx

Yeni Üye
Doblo
Kayıt
25 Şubat 2024
Mesaj
3
Yaş
37
Adı
giray
Kan Grubu
A RH -
Şehir
Samsun
Aracınız
Doblo
Selamün Aleyküm 2011 combi 1,3 multıjet doblom var aracımı güzelleştirmek amaçlı jant ebatını 15 ' den 16'' e çıkartmak istıyorum elımde kullanma klavuzu olmadıgından kontrol saglıyamıyorum fabrıka onaylıyormu bu değişimı +3 -3 e kadar sorun olmaz dıyor avantajları ve dejavantasları nedır bu konuyla ilgili bılgısı olan varmıdır teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Aleykümselam Günaydın fatih jantcı nediyo bu işe sordunmu
 
Jantcı olur diyor hiçde arastırma yapmadım aldım jantı internettede baktım +3 -3 oranı olur dıyor hesapladık -0,039 kusür cıkıyor yakıtta r amntisör ve mekanık gıbı parcalara zararı cok sagerı verıp 15 inç alıcam konuyla hıc bılgı sahıbı degılım
 
Jantcı olur diyor hiçde arastırma yapmadım aldım jantı internettede baktım +3 -3 oranı olur dıyor hesapladık -0,039 kusür cıkıyor yakıtta r amntisör ve mekanık gıbı parcalara zararı cok sagerı verıp 15 inç alıcam konuyla hıc bılgı sahıbı degılım
Jantcı araya malzeme atar sıkıntı olmaz
 
Jantcı olur diyor hiçde arastırma yapmadım aldım jantı internettede baktım +3 -3 oranı olur dıyor hesapladık -0,039 kusür cıkıyor yakıtta r amntisör ve mekanık gıbı parcalara zararı cok sagerı verıp 15 inç alıcam konuyla hıc bılgı sahıbı degılım
0.039 gibi bi değerde değişen hiç bir şey olmaz, gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Ben yüzde 2.5 oranla kullanıyorum, 195/50r15 kullanıyorum, en ufak bir sorun söz konusu değil, içiniz rahat olsun.
 
Back