Doblo Far ve Yağmur sensörü

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan sello55
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi

sello55

Aktif Üye
Kayıt
17 Mart 2016
Mesaj
85
Adı
Ahmet selim
Selamun aleykum arkadaslar.2015 model aracıma far ve yagmur sensörü taktırmak istiyorum.Taktıran varmı daha önce acaba???
 
Aileye hoşgeldin hemşehrim..
 
Ailemize hoşgeldiniz hocam taktıran görmedim ben eğer merak ettiğin bi soru varsa cevaplayabilirim far ve yağmur sensoruyle ilgili
 
@doblo vip premio konu hakkında ne diyorsun..? Servizlerde yapılıyor mu bu işlem
 
Bu özellik kıçı kırık partnerberlingoda bile var neden fiat koymadı acaba bu özelliği.yakında giderim sanayiye orda sorarım ustalara yapan vardır illaki.İlginiz için saolun abilerim.
 
@sello55
Aynen katılıyorum birde cam tavan olsa çok güzel olur çok hoş duruyor servise sordunuz mu hiç sormadinizsa bi sorayım daha iyi olur servisin takması
 
@F.Caner
Aracı alırken opsiyonlara felan bakdım yoktu.Bende sormadım hiç.
 
@sello55
gündüz farına falan baksaydınızya hoş duruyo
 
@F.Caner
Taktırdım onları .film cektrdim pacalık taktırdım.spoiller taktırcam birde işte.
 

Dosyalar

  • DSC_0147.JPG
    DSC_0147.JPG
    66,2 KB · Okunma: 100
@sello55


hoşgeldiniz servislerde yapılmıyor bence yaptırmak için uğraşmayın illaki yapan vardır ama ikiside çok gereksiz özellik nevar yani yağmur yağınca silecek koluna dokunun silsin
 
@F.Caner
Taktırdım onları .film cektrdim pacalık taktırdım.spoiller taktırcam birde işte.
@doblo vip premio
@doblo vip premio
Orası öyle ama insan diğer araclarda görünce kendi aracındada olmasını istiyor.
 
Selamun aleykum arkadaslar.2015 model aracıma far ve yagmur sensörü taktırmak istiyorum.Taktıran varmı daha önce acaba???
Baya zaman geçmiş ama yapa bildiniz mi far ve yağmur sensörü
 
Back