Egzoz dan kıvılcım çıkması

İbrahimefriy

Yeni Üye
Doblo
Kayıt
2 Nisan 2023
Mesaj
1
Yaş
55
Adı
İbrahim güngörmez
Kan Grubu
A RH +
Şehir
Balıkesir
Aracınız
Doblo
Selamlar arkadaşlar yeni Doblo sürücüsuyum 1.3 ilk defa kullanıyorum genelde 2 bin ve üstü motor kullandım.araci aldım ilk uzun yola çıktım dalmışım eski araba gibi 120 130 arası aracı baya bir ilerledim.arkadan araç selektör yaparak durdu ve egzozdan kıvılcım çıkıyor dedi bu normal mi acaba teşekkür ederim
 

Dosyalar

  • VID-20230402-WA0027.mp4
    2,1 MB
Önceki sahibi herhalde devirli kullanmamis aracta kurum birikmesi olduğunda yüksek süratte devirli ısınan motor egzoz sisteminde ne kadar kurum varsa temizlemeye baslar buda kıvılcım yapar.
 
korkmayın cengaver53 dediği gibi kurum temizliği yapıyor araç
beni de otobanda durdurmuşlardı egzozdan ateş çıkıyor diye.
 
Back