ÇeliK Jant

birkan

Yeni Üye
Kayıt
22 Haziran 2010
Konu
4
Mesaj
13
çelik jant ların boyası cizildi ve parlaklıgıda gitti eski haline nasıl getirilebilr aydınlatırsanız sevinirim.
 

geremy

Onursal Kurucu
Kayıt
10 Kasım 2009
Konu
252
Mesaj
4.905
jant parlatıcı spreyler var.ne kadar etkili olur bilmiyorum.
 

Ekrem

Aktif Üye
Kayıt
14 Ocak 2010
Konu
31
Mesaj
882
Yaş
38
Adınız
Ekrem
Meslek
Beyaz Eşya
Modeli
Renk
Beyaz
birkan tarafından yazılan metin:
çelik jant ların boyası cizildi ve parlaklıgıda gitti eski haline nasıl getirilebilr aydınlatırsanız sevinirim.
Boyacılar yeniden boyayıp vernik atıyorlar yenisinden ayırt edemezsiniz
 

premio2012_55

Daimi Üye
Kayıt
18 Mart 2010
Konu
36
Mesaj
2.370
Yaş
34
Adınız
recep
Meslek
oto elektirik
Modeli
Renk
granit gri
boyatmak deyilde kromsa tekrar kaplattır.dedigim gibi burasa tam yeri
 

Ekrem

Aktif Üye
Kayıt
14 Ocak 2010
Konu
31
Mesaj
882
Yaş
38
Adınız
Ekrem
Meslek
Beyaz Eşya
Modeli
Renk
Beyaz
premio2007_55 tarafından yazılan metin:
boyatmak deyilde kromsa tekrar kaplattır.dedigim gibi burasa tam yeri
çelik diyor müdürrr. bende krom jant olsa büyük puntolarda yazarım. KROM JANTLARIM çizildi die :D
 

premio2012_55

Daimi Üye
Kayıt
18 Mart 2010
Konu
36
Mesaj
2.370
Yaş
34
Adınız
recep
Meslek
oto elektirik
Modeli
Renk
granit gri
krom zaten celik canlara olmuyomu ?
 

Ekrem

Aktif Üye
Kayıt
14 Ocak 2010
Konu
31
Mesaj
882
Yaş
38
Adınız
Ekrem
Meslek
Beyaz Eşya
Modeli
Renk
Beyaz
aynalı aynalı cafcaflı jantlar krom

 

premio2012_55

Daimi Üye
Kayıt
18 Mart 2010
Konu
36
Mesaj
2.370
Yaş
34
Adınız
recep
Meslek
oto elektirik
Modeli
Renk
granit gri
orası ögle tabi ama benim bildigim her canta kromaj yapılıyo yanlışmı biliyorum acebe ???
 

premio2012_55

Daimi Üye
Kayıt
18 Mart 2010
Konu
36
Mesaj
2.370
Yaş
34
Adınız
recep
Meslek
oto elektirik
Modeli
Renk
granit gri
cantın boyayla olcak iş deyil bence kromaj iyi *tup*
 

Ekrem

Aktif Üye
Kayıt
14 Ocak 2010
Konu
31
Mesaj
882
Yaş
38
Adınız
Ekrem
Meslek
Beyaz Eşya
Modeli
Renk
Beyaz
kromaj işi ucuz bişey değil ama. Sadece krom jantı parlatma 250-300 lira

ilgili link

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-ve-lastik-jant-jant-krom-kaplama-ve-parlatma/detay
 

premio2012_55

Daimi Üye
Kayıt
18 Mart 2010
Konu
36
Mesaj
2.370
Yaş
34
Adınız
recep
Meslek
oto elektirik
Modeli
Renk
granit gri
ama birkere yatırsın ekrem usta birde titizsen hiç birşey olmaz
 

Ekrem

Aktif Üye
Kayıt
14 Ocak 2010
Konu
31
Mesaj
882
Yaş
38
Adınız
Ekrem
Meslek
Beyaz Eşya
Modeli
Renk
Beyaz
bana göre her kaplama jantin kromu dökülüyo bi aradan sonra... tabi krom kaplanmadan önce jant zimparalandigi icin tam dökülsün böyle kalsin bi ara tekrar kaplatirim da diyemiyosun.. sonra al başına belayı
 

premio2012_55

Daimi Üye
Kayıt
18 Mart 2010
Konu
36
Mesaj
2.370
Yaş
34
Adınız
recep
Meslek
oto elektirik
Modeli
Renk
granit gri
ama boyada saglıklı deyil bence o daha tez dökülür hem boyanmış cant nekadar canlı gösterirki arabayı abi
 

Ekrem

Aktif Üye
Kayıt
14 Ocak 2010
Konu
31
Mesaj
882
Yaş
38
Adınız
Ekrem
Meslek
Beyaz Eşya
Modeli
Renk
Beyaz
ben gördüm bi kaç kez boyacıda. sıfır kadar temiz ve güzel oluyor inan. boyanın üzerini vernikliyor jant sıfır gibi ışıl ışıl parlıyor. dökülür dökülmez malzeme ve işçilik kalitesine göre değişir tabiki :)
 

ayintap

Yeni Üye
Kayıt
7 Aralık 2009
Konu
10
Mesaj
80
birkan tarafından yazılan metin:
çelik jant ların boyası cizildi ve parlaklıgıda gitti eski haline nasıl getirilebilr aydınlatırsanız sevinirim.

daha önceki aracımla küçük bir akarsudan çay gibi bişey geçerken patinajdan dolayı çelik jantlar bayağı bir aşınmıştı boyaları pul pul olmuştu boyacıya müracat ve güzel bir boya ardından ince bir vernik yeni jant alınmış gibi sıfır oldular*clap*
 
Yukarı Alt