CD yazma ?

sukru56

Onursal Üye
Doblo
Kayıt
5 Haziran 2014
Mesaj
533
Yaş
41
Adı
mehmet
Kan Grubu
0 +
Şehir
Siirt
Aracınız
Doblo
Modeli
Premio Plus
Motor
1.6 Multijet
Araç Yılı
2017
Renk
beyaz
Selam arkadaşlar.Öncelikle sunu belirtelim.Aracumda sikintisiz çalışan çok sayida cd var track ta var mp3 te.Dolayisiyla araç cd calari ile ilgili sikinti değil.Laptop ile track cd yapiyorum iki günde 10 dan fazla deneme yaptim.Her cd nin ilk 10 11 sarkisi sikintisiz caliyor.Ne zaman sonraki sarkilara gecsem basliyor bozuk calmaya.Ya da hic calmamaya.Bir suru cd çöpe gitti.Nedeni ne olabilir kafayi yedim bi bilgisayarın onundeyim bi araçta . Bi de nero diye program vardi onuda yukleyemedim mp3 yapabileceğimiz onereceginiz rahat bulabileceğimiz program var mi .Çok teşekkürler
 
Teyp in mp3 çalıyorsa track la hiç ugraşma sıkıntı yaşarsın gezginler adlı siteden nero nun demosunu indirebilirsin yada başka bir program bulabilirsin siteye gir mp3 yapma diye arat orda bulabilirsin ama neroyu tavsiye ederim bşrde nerde yaparsan yap program ayarlarından yazma hızını en düşükte yap
 
(link) arkadası dedigi gibi problem buyk ihtimal hızlı yazmadan kaynaklanıyor 8x veya en fazla 18x yazdırın farkı göreceksiniz.
 
Teşekkürler yazmayi unutmustum 24x yazma hizi diye bi ayar var en yükseği bi de bir kez de onu değiştirip yani düşürüp deniycem olmazsa nero yu arastiricam tekrar sikinti evde internet yok 🙂
 
Ashampo burning studio indir ucretsiz nero nun yeni versiyonlari islemciniz eskiyse yoruyor bide dvd wr guncelmi kontrol edin yazim sirasinda pcye hic dokunmazsaniz sikintisiz yazacaktir ashampo
 
@mehmet.64100
Teşekkürler yarin deniycem inşallah.
 
@mehmet.64100
Eyvallahhhh....
 
@mehmet.64100
Bugün bilgisayara indirme imkani buldum ve 1 deneme yaptim.Asiri yavaş sabır zorlayan bir program olsa bile 🙂 nihayet mp3 yapmayi basardim.Tekrar çok teşekkürlerrr
 
Back