Biri Bu Arapları Durdursun

Fethi KORKUT

BURSA YÖNETİCİSİ
İl Yöneticisi
Başka Araç
Kayıt
21 Kasım 2011
Konu
19
Mesaj
1.796
Adınız
Fethi
Kan Grubu
0 -
Şehir
Bursa
Meslek
Serbest
Aracınız
Başka Araç
Modeli
Diğer Model
Araç Yılı
2013
Plaka
16ADC71
Renk
Beyaz
Bu aksam gördüm bunu biri paylaşmıştı. Manyak bunlar yaa. Çok para boyle yapiyo bunları demek ki :)
Paylaşım için teşekkürler.
 

Doblo53

Azimli Üye
Kayıt
7 Ağustos 2014
Konu
38
Mesaj
251
Yaş
29
Adınız
Ekmel Yormaz
Modeli
Renk
GRİ
bunlar insan değil valla :)
 

m_ates27

Daimi Üye
Doblo
Kayıt
18 Kasım 2014
Konu
49
Mesaj
2.855
Yaş
50
Adınız
Mustafa ATEŞ
Kan Grubu
A RH +
Şehir
Gaziantep
Meslek
Zabıta Memuru
Aracınız
Doblo
Modeli
Dynamic
Motor
1.3 Multijet
Araç Yılı
2006
Plaka
27 VT 191
Renk
Safari Sarısı
Feti cölde agaç olmadı için arabanın arkasında sahre edii. Benim hoşuma giden at sürer gib iaraba sürü Digeride koyun güder gibi arkasından gidi :D :D
 

Fethi KORKUT

BURSA YÖNETİCİSİ
İl Yöneticisi
Başka Araç
Kayıt
21 Kasım 2011
Konu
19
Mesaj
1.796
Adınız
Fethi
Kan Grubu
0 -
Şehir
Bursa
Meslek
Serbest
Aracınız
Başka Araç
Modeli
Diğer Model
Araç Yılı
2013
Plaka
16ADC71
Renk
Beyaz
Benzetmelerin bitirdi beni bi :) gece gece guldurdun beni :)
 

doblo vip premio

Onursal Yönetici
Kayıt
16 Ekim 2009
Konu
165
Mesaj
11.560
Yaş
29
Adınız
OĞUZ
Kan Grubu
A RH +
Şehir
İstanbul
Modeli
Araç Yılı
2015
Renk
BRONZ KAHVE
para çok olunca herşeyi yapıyorlar ama pek iyi yolda değiller gibi
 

Doblo53

Azimli Üye
Kayıt
7 Ağustos 2014
Konu
38
Mesaj
251
Yaş
29
Adınız
Ekmel Yormaz
Modeli
Renk
GRİ
:D:D:D:D hahahaha gece ne guldum ya
 

m_ates27

Daimi Üye
Doblo
Kayıt
18 Kasım 2014
Konu
49
Mesaj
2.855
Yaş
50
Adınız
Mustafa ATEŞ
Kan Grubu
A RH +
Şehir
Gaziantep
Meslek
Zabıta Memuru
Aracınız
Doblo
Modeli
Dynamic
Motor
1.3 Multijet
Araç Yılı
2006
Plaka
27 VT 191
Renk
Safari Sarısı
Ömerim nerdesin hiç göremim seni hayrola.
 

Omer Akdemir

Aktif Üye
Kayıt
3 Temmuz 2014
Konu
30
Mesaj
691
Yaş
22
Pek giremiyorum abi bu aralar girsemde birşey yazmadan çıkıyorum kusuruma bakmayın.
 

m_ates27

Daimi Üye
Doblo
Kayıt
18 Kasım 2014
Konu
49
Mesaj
2.855
Yaş
50
Adınız
Mustafa ATEŞ
Kan Grubu
A RH +
Şehir
Gaziantep
Meslek
Zabıta Memuru
Aracınız
Doblo
Modeli
Dynamic
Motor
1.3 Multijet
Araç Yılı
2006
Plaka
27 VT 191
Renk
Safari Sarısı
@Omer Akdemir

Buysa ömenli değil . Sağlığın yerınde olsun yeter.
 
Yukarı Alt