A Ardec1 Yeni Üye Doblo Kayıt 9 Mayıs 2026 Mesaj 2 Yaş 26 Adı İbrahim Kan Grubu AB RH + Şehir Ankara Aracınız Doblo 9 Mayıs 2026 #1 Selamünaleyküm abiler 2004 doblo aracımda aşırı benzin kokusu var ve aşırı yakıyor oksijen sensörü dediler sizce nedir ne yapmam lazım
Selamünaleyküm abiler 2004 doblo aracımda aşırı benzin kokusu var ve aşırı yakıyor oksijen sensörü dediler sizce nedir ne yapmam lazım
sa1970 Azimli Üye Kayıt 10 Ağustos 2011 Mesaj 38 Modeli Renk beyaz 9 Mayıs 2026 #2 Filitre depo ve hortumları kontrol ettirdinizmi ,delik veya kaçak olabilir , sensör sebebiyle bu şekilde aşırı koku nasıl olur ?
Filitre depo ve hortumları kontrol ettirdinizmi ,delik veya kaçak olabilir , sensör sebebiyle bu şekilde aşırı koku nasıl olur ?
A Ardec1 Yeni Üye Doblo Kayıt 9 Mayıs 2026 Mesaj 2 Yaş 26 Adı İbrahim Kan Grubu AB RH + Şehir Ankara Aracınız Doblo 11 Mayıs 2026 #3 sa1970 demiş ki: Filitre depo ve hortumları kontrol ettirdinizmi ,delik veya kaçak olabilir , sensör sebebiyle bu şekilde aşırı koku nasıl olur ? Hepsini görüntüle... Detaylı bakmadı sensörden olabilir dedi. Delik olduğunu sanmıyorum çünkü çalışır vaziyette aşırı tüketiyo
sa1970 demiş ki: Filitre depo ve hortumları kontrol ettirdinizmi ,delik veya kaçak olabilir , sensör sebebiyle bu şekilde aşırı koku nasıl olur ? Hepsini görüntüle... Detaylı bakmadı sensörden olabilir dedi. Delik olduğunu sanmıyorum çünkü çalışır vaziyette aşırı tüketiyo