M merkezelk Yeni Üye Kayıt 5 Ocak 2012 Mesaj 1 5 Ocak 2012 #1 selam arkadaslar benım 2003 model doblo jtd var motor stop hortumu cıkardıgım an calısıyor yardımınızı beklıyorum sımdıden tesekkur ederım
selam arkadaslar benım 2003 model doblo jtd var motor stop hortumu cıkardıgım an calısıyor yardımınızı beklıyorum sımdıden tesekkur ederım
bakiergul Onursal Admin Onursal Danışman Yönetici Kayıt 28 Kasım 2010 Mesaj 15.330 Yaş 57 Renk LAL KIRMIZI 5 Ocak 2012 #2 Sevgili kardesim forum kurallari geregi yeni gelen uyelerimizin ilk sorularina tanisma bolumunde kendinizi tanitmadiginiz taktirde cevap verilmiyor Lutfen tanisma bolumunde kendinizi tanittiktan sonra ilgili baslik altinda sorunuzu sorunuz....
Sevgili kardesim forum kurallari geregi yeni gelen uyelerimizin ilk sorularina tanisma bolumunde kendinizi tanitmadiginiz taktirde cevap verilmiyor Lutfen tanisma bolumunde kendinizi tanittiktan sonra ilgili baslik altinda sorunuzu sorunuz....