2003 jtd agrıza lambası yanıyor

merkezelk

Yeni Üye
Kayıt
5 Ocak 2012
Mesaj
1
selam arkadaslar benım 2003 model doblo jtd var motor stop hortumu cıkardıgım an calısıyor yardımınızı beklıyorum sımdıden tesekkur ederım
 
Sevgili kardesim forum kurallari geregi yeni gelen uyelerimizin ilk sorularina tanisma bolumunde kendinizi tanitmadiginiz taktirde cevap verilmiyor

Lutfen tanisma bolumunde kendinizi tanittiktan sonra ilgili baslik altinda sorunuzu sorunuz....
 
Back