1,9 JTD vs. Toyota Corolla

ToeXicT

Aktif Üye
Kayıt
21 Ağustos 2010
Konu
35
Mesaj
921
Adınız
Gökhan
Modeli
Renk
Metalic Gri
Sevgili Ailem bi arkadaşımla fena iddiaya girdik ve kaybeden kazananın deposunu fuller.

Arkadaşımın aracı yeni Kasa toyota Corolla 1.4 4d yeni nesil dedikleri tipten ve Spot tur herhangi bir oynama yoktur fabrka verilerini aktarıyorum


Motor
Supap mekanizması Üstten tek eksantrikli
Motor hacmi 1364 cc
Maksimum güç 90/ 3800 PS/dd
Maksimum tork 205/1800-2800 Nm/dd
Şanzıman
Vites Kutusu 6 ileri düz

Performans
Maksimum hız 175 km/sa
Hızlanma (0-100 km/sa) 11,9 sn
Emisyon (Salım)
Birleşik 122 gr/km

Süspansiyon
Ön Bağımsız Mac Pherson Gergi Kolu
Arka Burulma kirişli
Lastikler
Lastikler 205/ 55 R16
Ölçüler
Boy x en x yükseklik 4545 x 1760 x 1470 mm
Ağırlık (Sürücü hariç)
1290 kg (*1)


Benim Aracım Bildiğiniz Üzere 2004 d1 kasa 1,9 JTD

Ve drag veya kalıkış felan yapmıyacağız bildiğimiz yarışacağız

Başlama yeri:

Bursa osmangazi izmir ve mudanya yolu ayrımı

Bitiş :

Mudanya Güzelyalı Sapağı

Parkur: Mudanya sapağına girdikten sonra rollingle ( 2 vites 40 km/h ile ) start yapıp mudanya güzel yalı sapağında finish yapılacak ama sapağa girilmeyecek ( tahmini 20 km civarı )


Sizlerinde görüşlerinizi almak istedim başlangıç ve bitiş arasında ki yol tahmini 20 km lik ve
Bol Yokuşlu inişli Çıkışlı bir yoldur

Tahminleri Alayım ... :)
 

cAn 3436

Onursal Danışman Yönetici
Onursal Danışman Yönetici
Doblo
Kayıt
13 Mayıs 2010
Konu
177
Mesaj
6.426
Adınız
Can TANRIVERDİLER
Kan Grubu
A RH -
Şehir
İstanbul
Meslek
Uçak Teknisyeni
Aracınız
Doblo
Modeli
Active
Motor
1.3 Multijet
Araç Yılı
2007
Renk
Crono Gri
inşallah yarışacağınız gün rüzgar olmaz yoksa rüzgar seni çok olumsuz yünde etkiler :( inşallah kazanırsın :)
 

ToeXicT

Aktif Üye
Kayıt
21 Ağustos 2010
Konu
35
Mesaj
921
Adınız
Gökhan
Modeli
Renk
Metalic Gri
cAn 3436 tarafından yazılan metin:
inşallah yarışacağınız gün rüzgar olmaz yoksa rüzgar seni çok olumsuz yünde etkiler :( inşallah kazanırsın :)
Saolsın Can Şu an Bi tek Gün belirli Değil oda Kısa Süre içinde belli olur

Hava ve yol şartları gercekten de çok önemli benim için onun araba alçak olduğu için rüzgarı fazla yemez ama benim kisi yüksek old. için bayağı bi zorlar ve de o gün muhtemelen yağmurun ve havanın güzel olduğu bi gün olur.....

Eski saç jantlarımı takıp aracın yükünü biraz olsun düşürüp yüksek performans elde etmeyi düşünüyorum ancak şöyle de bir sorunum var

Malum drag değil normal yarış ve trafiğin içinde olacağı için ben saç jantlar da ki lastiklerde kabak olduğu için makas atarken beni zorlayacaktır ve yol tutuşu düşecektir bakalım belki kabak olmayan 4 tane lastik bulurum benim saç jantlara ...
 

Dark Knight

Azimli Üye
Kayıt
13 Kasım 2010
Konu
10
Mesaj
1.899
ToeXicT tarafından yazılan metin:
cAn 3436 tarafından yazılan metin:
inşallah yarışacağınız gün rüzgar olmaz yoksa rüzgar seni çok olumsuz yünde etkiler :( inşallah kazanırsın :)
Saolsın Can Şu an Bi tek Gün belirli Değil oda Kısa Süre içinde belli olur

Hava ve yol şartları gercekten de çok önemli benim için onun araba alçak olduğu için rüzgarı fazla yemez ama benim kisi yüksek old. için bayağı bi zorlar ve de o gün muhtemelen yağmurun ve havanın güzel olduğu bi gün olur.....

Eski saç jantlarımı takıp aracın yükünü biraz olsun düşürüp yüksek performans elde etmeyi düşünüyorum ancak şöyle de bir sorunum var

Malum drag değil normal yarış ve trafiğin içinde olacağı için ben saç jantlar da ki lastiklerde kabak olduğu için makas atarken beni zorlayacaktır ve yol tutuşu düşecektir bakalım belki kabak olmayan 4 tane lastik bulurum benim saç jantlara ...
Rüzgar ve lastikler önemli etken. Trafiği pek önemsemiyorum, aynı dezavantaj onda da olacak. Diğer faktörler rüzgar ve lastik sorununu aşarsan bence rahat alırsın.
 

cAn 3436

Onursal Danışman Yönetici
Onursal Danışman Yönetici
Doblo
Kayıt
13 Mayıs 2010
Konu
177
Mesaj
6.426
Adınız
Can TANRIVERDİLER
Kan Grubu
A RH -
Şehir
İstanbul
Meslek
Uçak Teknisyeni
Aracınız
Doblo
Modeli
Active
Motor
1.3 Multijet
Araç Yılı
2007
Renk
Crono Gri
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:
ToeXicT tarafından yazılan metin:
cAn 3436 tarafından yazılan metin:
inşallah yarışacağınız gün rüzgar olmaz yoksa rüzgar seni çok olumsuz yünde etkiler :( inşallah kazanırsın :)
Saolsın Can Şu an Bi tek Gün belirli Değil oda Kısa Süre içinde belli olur

Hava ve yol şartları gercekten de çok önemli benim için onun araba alçak olduğu için rüzgarı fazla yemez ama benim kisi yüksek old. için bayağı bi zorlar ve de o gün muhtemelen yağmurun ve havanın güzel olduğu bi gün olur.....

Eski saç jantlarımı takıp aracın yükünü biraz olsun düşürüp yüksek performans elde etmeyi düşünüyorum ancak şöyle de bir sorunum var

Malum drag değil normal yarış ve trafiğin içinde olacağı için ben saç jantlar da ki lastiklerde kabak olduğu için makas atarken beni zorlayacaktır ve yol tutuşu düşecektir bakalım belki kabak olmayan 4 tane lastik bulurum benim saç jantlara ...
Rüzgar ve lastikler önemli etken. Trafiği pek önemsemiyorum, aynı dezavantaj onda da olacak. Diğer faktörler rüzgar ve lastik sorununu aşarsan bence rahat alırsın.
aynen lastik işini bi çözsen bide hava iyi olduğu bi günü kararlaştırdınız mı tamamdır :)
 

ToeXicT

Aktif Üye
Kayıt
21 Ağustos 2010
Konu
35
Mesaj
921
Adınız
Gökhan
Modeli
Renk
Metalic Gri
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:

Rüzgar ve lastikler önemli etken. Trafiği pek önemsemiyorum, aynı dezavantaj onda da olacak. Diğer faktörler rüzgar ve lastik sorununu aşarsan bence rahat alırsın.
ewt haklısın parkurda uzun olduğu için her türlü şey etkin hava(doblo yüksek olduğu için fazla rüzgar yer) lastikler ağırlık ve hatta yolun yani asfaltın yapısı ....

corolla doblodan daha hafif ve doblo nun fabrk.a çıkışı ağırlığının üzerine eksesuarlar da girince daha da ağırlaşıyor bu yüzden aracımda ki aksesuarları yan ve arka demiri ön panjuru ve hatta port bagajı ( demirden old. için ) sökmeyi düşünüyorum

yolun büyük bir kısmı 2 şeritli ve sürekli rampa inip çıkıosun eğimi de epey fazla rampalar

rampa çıkışında ki asfaltın durumu ise 1 şerit asfalt kötü ve diğer şeridin yapısı ve ondan daha yeni ve düz olması nedeniyle ötekesine göre daha yeni
 

Dark Knight

Azimli Üye
Kayıt
13 Kasım 2010
Konu
10
Mesaj
1.899
ToeXicT tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:

Rüzgar ve lastikler önemli etken. Trafiği pek önemsemiyorum, aynı dezavantaj onda da olacak. Diğer faktörler rüzgar ve lastik sorununu aşarsan bence rahat alırsın.
ewt haklısın parkurda uzun olduğu için her türlü şey etkin hava(doblo yüksek olduğu için fazla rüzgar yer) lastikler ağırlık ve hatta yolun yani asfaltın yapısı ....

corolla doblodan daha hafif ve doblo nun fabrk.a çıkışı ağırlığının üzerine eksesuarlar da girince daha da ağırlaşıyor bu yüzden aracımda ki aksesuarları yan ve arka demiri ön panjuru ve hatta port bagajı ( demirden old. için ) sökmeyi düşünüyorum

yolun büyük bir kısmı 2 şeritli ve sürekli rampa inip çıkıosun eğimi de epey fazla rampalar

rampa çıkışında ki asfaltın durumu ise 1 şerit asfalt kötü ve diğer şeridin yapısı ve ondan daha yeni ve düz olması nedeniyle ötekesine göre daha yeni
Doblo'nun yüksekliği nedeni ile yan rüzgar, ağır olması (ve lastiklerinin durumu) senin motor avantajını alıp götürüyor. Düz yol olsa yine avantajlısın diyecem, ancak çok fazla dezavantaj var. Şahsi görüşüm yokuşlara iyi girebilirsen alırsın. Corolla'nın hafifliği, yüksek olmaması ve lastiklerinin de yeni olması ve 6 ileri olması en büyük avantajları olacak.
 

Dark Knight

Azimli Üye
Kayıt
13 Kasım 2010
Konu
10
Mesaj
1.899
ToeXicT tarafından yazılan metin:
istanbuldakizmirli tarafından yazılan metin:

Rüzgar ve lastikler önemli etken. Trafiği pek önemsemiyorum, aynı dezavantaj onda da olacak. Diğer faktörler rüzgar ve lastik sorununu aşarsan bence rahat alırsın.
ewt haklısın parkurda uzun olduğu için her türlü şey etkin hava(doblo yüksek olduğu için fazla rüzgar yer) lastikler ağırlık ve hatta yolun yani asfaltın yapısı ....

corolla doblodan daha hafif ve doblo nun fabrk.a çıkışı ağırlığının üzerine eksesuarlar da girince daha da ağırlaşıyor bu yüzden aracımda ki aksesuarları yan ve arka demiri ön panjuru ve hatta port bagajı ( demirden old. için ) sökmeyi düşünüyorum

yolun büyük bir kısmı 2 şeritli ve sürekli rampa inip çıkıosun eğimi de epey fazla rampalar

rampa çıkışında ki asfaltın durumu ise 1 şerit asfalt kötü ve diğer şeridin yapısı ve ondan daha yeni ve düz olması nedeniyle ötekesine göre daha yeni
Doblo'nun yüksekliği nedeni ile yan rüzgar, ağır olması (ve lastiklerinin durumu) senin motor avantajını alıp götürüyor. Düz yol olsa yine avantajlısın diyecem, ancak çok fazla dezavantaj var. Şahsi görüşüm yokuşlara iyi girebilirsen alırsın. Corolla'nın hafifliği, yüksek olmaması ve lastiklerinin de yeni olması ve 6 ileri olması en büyük avantajları olacak.
 

ToeXicT

Aktif Üye
Kayıt
21 Ağustos 2010
Konu
35
Mesaj
921
Adınız
Gökhan
Modeli
Renk
Metalic Gri
ewt. katılıyorum ama şunu da belirteyim benidme lastiklerim yeni daha 3 bin km yapmamıştır ama 16 " lik jantlarda öle ve çelik jant olduğu için saç janttan kat kat ağır ve saç janttaki lastikler kabak eğer bir yerden 4 tane fazla aşınmamış normal 14" lastik bulabilirsem saç jantları takacağım bulamaz sam bunlar la devam.
 

Dark Knight

Azimli Üye
Kayıt
13 Kasım 2010
Konu
10
Mesaj
1.899
ToeXicT tarafından yazılan metin:
ewt. katılıyorum ama şunu da belirteyim benidme lastiklerim yeni daha 3 bin km yapmamıştır ama 16 " lik jantlarda öle ve çelik jant olduğu için saç janttan kat kat ağır ve saç janttaki lastikler kabak eğer bir yerden 4 tane fazla aşınmamış normal 14" lastik bulabilirsem saç jantları takacağım bulamaz sam bunlar la devam.
Bulamazsan o da ayrı bir dezavantaj olacak senin için.
 

ToeXicT

Aktif Üye
Kayıt
21 Ağustos 2010
Konu
35
Mesaj
921
Adınız
Gökhan
Modeli
Renk
Metalic Gri
Ewt hakılısın sanki benim biraz fazla dezavantajım var ama ben umutluyum :) İnş. Tüm Doblocuların Ve sizlerin yüzünü Kara Çıkarmam

Kendime Ve Arabama Güveniyorum ...
 

bakiergul

Onursal Admin
Onursal Danışman Yönetici
Kayıt
28 Kasım 2010
Konu
66
Mesaj
15.331
Yaş
51
Renk
LAL KIRMIZI
ToeXicT tarafından yazılan metin:
Ewt hakılısın sanki benim biraz fazla dezavantajım var ama ben umutluyum :) İnş. Tüm Doblocuların Ve sizlerin yüzünü Kara Çıkarmam

Kendime Ve Arabama Güveniyorum ...
şansın açık olsun kardeşim......
 

ToeXicT

Aktif Üye
Kayıt
21 Ağustos 2010
Konu
35
Mesaj
921
Adınız
Gökhan
Modeli
Renk
Metalic Gri
Ama Ben bu yarışı kaybedersem eğer kafam oluşturduğum dış modifikasyon planlarını erteliyeceğim ...

Zaten Şu an Dış modifikasyon açısından kötü bi durumda değilim bana göre Gayet hoş sade bi modifiyesi var ...

Yarışı Kaybedersem direk Motora Yöneleceğim ve Motorla la biraz oynamalar yapabilirm biraz yükleyeceğim ama dediğim gibi yarışı Kaybedersem

İnş. Kazanırsam Motor Olduğu Gibi duracak dış mod. planları tekrar yerini alacak ...
 

bakiergul

Onursal Admin
Onursal Danışman Yönetici
Kayıt
28 Kasım 2010
Konu
66
Mesaj
15.331
Yaş
51
Renk
LAL KIRMIZI
No comment......
 

ToeXicT

Aktif Üye
Kayıt
21 Ağustos 2010
Konu
35
Mesaj
921
Adınız
Gökhan
Modeli
Renk
Metalic Gri
bakiergul tarafından yazılan metin:
No comment......
abi valla ne demek istediğini anlıyamadım benim yabancı dil yok denecek kadar azdırda :)
 

bakiergul

Onursal Admin
Onursal Danışman Yönetici
Kayıt
28 Kasım 2010
Konu
66
Mesaj
15.331
Yaş
51
Renk
LAL KIRMIZI
ToeXicT tarafından yazılan metin:
bakiergul tarafından yazılan metin:
No comment......
abi valla ne demek istediğini anlıyamadım benim yabancı dil yok denecek kadar azdırda :)
Yorum yok yazdım ...Yani doblo nun motoru ile oynayıp hem bir sürü para verecen hem oluk gibi yaktıracan....Bana sorarsan sadece ziyankarlık ne yapıyorsun hergün profesyonelce yarışlara mı katılıoyorsun....
 

ToeXicT

Aktif Üye
Kayıt
21 Ağustos 2010
Konu
35
Mesaj
921
Adınız
Gökhan
Modeli
Renk
Metalic Gri
Haklısın da Abi içimdeki Tutku işte engel olamıyorum :)

en basidinden bir chip tuning yazılımı attırsam araba olacak 135-140 hp 250 nm/tork motordan dan da bi düz boru çektim mi de sonuna da bi tane son susturuculu performans egsozu koydum mu da yeterince tatminkar eder etmedimi turbo basıncını biraz yükseltme bi tane de HKS blow off çaktım mı tmm dır :)

en azından aa şuna bak altı üstü bi doblo diyemez millet gaza bastım mı o egsoz sesiyle gücü hisstedebiliyorummm


offf hayali bile içimi titretti .
 

bakiergul

Onursal Admin
Onursal Danışman Yönetici
Kayıt
28 Kasım 2010
Konu
66
Mesaj
15.331
Yaş
51
Renk
LAL KIRMIZI
Bana gençliğimi hatırlatıyorsun hep modifiye yaptım .....Sattım yaptıklarım boşa gitti......Yalan emekler silindir hacmi büyütmeler headers manifoltlar performans filtreler egzostlar.......vs vs hepsi para tuzağı yap yap sat valla hep yalan işler.....
 

ToeXicT

Aktif Üye
Kayıt
21 Ağustos 2010
Konu
35
Mesaj
921
Adınız
Gökhan
Modeli
Renk
Metalic Gri
Ama bunlarla Uğrasırken Aldığın zevk ve heves Paha biçilebilir mi abi.

Bir şey ler yapmanın bir şeyler başarmanın gururu bana göre mükemmel bi duygu.
 

Dark Knight

Azimli Üye
Kayıt
13 Kasım 2010
Konu
10
Mesaj
1.899
ToeXicT tarafından yazılan metin:
Ama Ben bu yarışı kaybedersem eğer kafam oluşturduğum dış modifikasyon planlarını erteliyeceğim ...

Zaten Şu an Dış modifikasyon açısından kötü bi durumda değilim bana göre Gayet hoş sade bi modifiyesi var ...

Yarışı Kaybedersem direk Motora Yöneleceğim ve Motorla la biraz oynamalar yapabilirm biraz yükleyeceğim ama dediğim gibi yarışı Kaybedersem

İnş. Kazanırsam Motor Olduğu Gibi duracak dış mod. planları tekrar yerini alacak ...
Hayırlısı olsun o zaman :)
 
Yukarı Alt