bildiğim kadarıyla WD40 tarzı bir yağlayıcıyla bir kaç gün boyunca hem sıcak hem soğukken yağlıyorlar, zorlamadan hatta hafif sağ sol çeviriyorlarda öyle ki en ufak bir aralık olsa bile çözücü aşağıya sızsın gevşetip çözebildiğini çözsün diye. En son olmazsa mecbur sökmeyi deniyorlar...