S
@www.akdenizelektronik.org
Sagol abi pazar gunu yemek var. Cok uzaksin ama yolun duserse buyur gel.bu tum team doblo ailesi icin gecerli gelme imkani olan herkesi bekliyorum
@kardelenkurt
Sagolun abi bu aileyi bu yuzden cook seviyorum. Gercek bi aile bu.hepinizden allah razi olsun . bu mesajlari yazmaniz bile benim icin cok onemli
Herkese keyifli formlar arkadaslar. Askere gidiyorum mayis in onunda.ankara mamak mebs okul ve egitim komuntanligi cikti sansima..hepiniz hakkinizi helal edin.
@www.akdenizelektronik.org
Abi isiklarda kart vizit dagitiyorum.sanayide gorduklerime kartvizit verip form hakkinda bilgi veriyorum. Arac kokusuda dagitiyorum tabi :)