Arama sonuçları

  1. Yay_60

    birazcık tebessüm :-)

    :D Iyiymis
  2. Yay_60

    asker`e gidiyorum...

    S @www.akdenizelektronik.org Sagol abi pazar gunu yemek var. Cok uzaksin ama yolun duserse buyur gel.bu tum team doblo ailesi icin gecerli gelme imkani olan herkesi bekliyorum
  3. Yay_60

    asker`e gidiyorum...

    @kardelenkurt Sagolun abi bu aileyi bu yuzden cook seviyorum. Gercek bi aile bu.hepinizden allah razi olsun . bu mesajlari yazmaniz bile benim icin cok onemli
  4. Yay_60

    asker`e gidiyorum...

    @sukru56 Aminnn allah razi olsun kardesm
  5. Yay_60

    asker`e gidiyorum...

    @yigitefe Sagolun abi. Herkese tesekkur ediyorum ayri ayri
  6. Yay_60

    asker`e gidiyorum...

    @yigitefe Yerini bilmiyorum abi.dogaclama gircem. Ziyarete gelirsen memnun olurum. 12 mayista bincem 13 mayista teslim olcam
  7. Yay_60

    asker`e gidiyorum...

    @volkan guney Sagol @volkan guney. Abi
  8. Yay_60

    asker`e gidiyorum...

    @sukru56 @asaglam Sagolun arkadaslar
  9. Yay_60

    asker`e gidiyorum...

    @Alirüzgar Sagolun abi allah razi olsun. Ilginiz icin tesekkur ederim beni mutlu ettiniz
  10. Yay_60

    asker`e gidiyorum...

    @cAn 3436 Sagolun ;)
  11. Yay_60

    asker`e gidiyorum...

    @berat sagol abi
  12. Yay_60

    asker`e gidiyorum...

    Insallah. Bi geleyim alisayim.usta birligimde ora cikarsa yay60 ida yanima alcam carsi izinlerinde gezeriz insallah
  13. Yay_60

    asker`e gidiyorum...

    Tesekkur ederim abi. Bu ailede ankarada bulunan siz gibi abilerimin kardeslerimin sayesinde zorluk cekmem insallah
  14. Yay_60

    asker`e gidiyorum...

    Acemilik yeni basliyo bakalim kac ay kalcam. Usta birligi nere cikacak . arastirdim usta birligindede ayni yerde kalma ihtimali varmis
  15. Yay_60

    asker`e gidiyorum...

    Eyvallah hepiniz cok sagolun..
  16. Yay_60

    asker`e gidiyorum...

    Herkese keyifli formlar arkadaslar. Askere gidiyorum mayis in onunda.ankara mamak mebs okul ve egitim komuntanligi cikti sansima..hepiniz hakkinizi helal edin.
  17. Yay_60

    Bugün aldım

    Hayirli olsun kazasiz belasiz surusler ...
  18. Yay_60

    Antalya'nın yakışıklı dobloları ve doblocuları

    @kardelenkurt gonderdi abi.sagolsun
  19. Yay_60

    Antalya'nın yakışıklı dobloları ve doblocuları

    @www.akdenizelektronik.org Abi isiklarda kart vizit dagitiyorum.sanayide gorduklerime kartvizit verip form hakkinda bilgi veriyorum. Arac kokusuda dagitiyorum tabi :)
Back