Arkadaşlar merhaba, aracımda 4, 5 ve 6.viteste dip gaz yaptığımda kendi kendine gaz kesip veriyor. Daha önceden egr iptali yapılmış onu açtırdık ancak sorun hâlâ devam ediyor. Sorun nereden kaynaklı olabilir?
Arkadaşlar merhaba, geçen hafta su sızdırması sebebiyle emme manifoldu değişimi yapıldı ancak motor toplandıktan sonra boşta kalan bir parça dikkatimi çekti. Bu normal midir?