S.a 2012 model otomatik doblo var bende araba aracım motor soğukken normal calisiyor hicbirsey yok ama motor ısınınca silkeleme yapıyor kime sorduysam hepsi farklı birsey diyor daha önce başına gelip çözen varmi enjektorler sağlam yeni yaptirdim birde fiat connect uygulamasını kullanan varmi...