Arama sonuçları

  1. yunuse1996

    1.6 2012 105hp Gaz Kesme Sorunu

    Arkadaşlar merhaba, aracımda 4, 5 ve 6.viteste dip gaz yaptığımda kendi kendine gaz kesip veriyor. Daha önceden egr iptali yapılmış onu açtırdık ancak sorun hâlâ devam ediyor. Sorun nereden kaynaklı olabilir?
  2. yunuse1996

    Doblo 1.6 105hp 2012

    Arkadaşlar merhaba, geçen hafta su sızdırması sebebiyle emme manifoldu değişimi yapıldı ancak motor toplandıktan sonra boşta kalan bir parça dikkatimi çekti. Bu normal midir?
Back