Arama sonuçları

  1. polatz

    Doblo Yıllar Sonraki Kavuşma

    Selamun aleyküm, Yıllar önce babama baskı yapardım Doblo alalım diye, nasip yıllar sonra bana oldu. Her ne kadar satışa çıkarmış olsamda geçen ay Doblocu oldum. 2010 D2 kasa 1.4 benzinli tercih ettim, bir veya iki sene kullanacağımı öngörüp lpg montajını düşünmüyorum. Bir aya satılmazsa...
Back