arkadaşlar..navigasyonun artısı gibi algılanan video kamera görüntüsü..sürücüye hata yaptırmaktan geri kalmıyor..gözüyle ekranı takip eden sürücü..yan mesafeleri unutuyor,,özellikle sağ,sol aynaya bakamadan hareket edince ,,aracın burun kısmı yani ön çamurluklarda..ufakta olsa hasara yol...