Arama sonuçları

  1. S

    arka cam durup durduğu yerde patladı neden?

    doğru ama böyle olması daha iyi malüm çan güvenliğimiz daha önemli d)
  2. S

    İşte Stickerimiz...

    doğru bizim araçta granit gri bu yüzden cama yapıstırmak daha mantıklı doblo yazısının oraya yapıştırırsan renk koyu olduğu için biraz donuk kalır
  3. S

    İşte Stickerimiz...

    baki abi sesin stickerler hakkatten süper olmuş kesinleştikten sonra banada gönderirmisin :D
  4. S

    abarth egzoz uç hakkında bilgi...

    ses olarak gayet güzel bence ama performansı bilmem :)
  5. S

    jdm style sarı sis

    aslında hoş bir görüntüsü var fakat yasak o yüzden yaklaşmamak lazım :D
  6. S

    BozAyı ;)

    araç çok güzel Allah kaza bela vermesin hayırlı sürüşler :)
  7. S

    BÜYÜK İSTANBUL TEAM DOBLO buluşması

    sömestırdan sonra olsunda ne zaman olursa olsun pazar günü olur sanırım bende katılırım:)
  8. S

    arka cam durup durduğu yerde patladı neden?

    kaza konusunda havalı camlar iyi ama dayanıklılıkta lamineli camları tek gecerim *sarcasm*
  9. S

    Jant - Lastik

    doğru adamların 5 kuruş için yapmayacakları iş yok :@
  10. S

    CHİP TUNİNG HAKKINDA....

    baki abi bilgiler için teşekkürler
  11. S

    1.fiat doblo

    *neutral*
  12. S

    İşte Stickerimiz...

    olsun yinede güzel bir çalışma küçük olması daha iyi ama baki abinin çalışması daha güzel :D
  13. S

    Az Kaldı Benim Araçda BöyLe olacak

    yıldız mavisi rengini bende çok severim :) cok güzel bir renk ayrı bir havası var :)
  14. S

    doblo aksesuarları

    baki abi eski doblo na yaptığın port bagajda bagajı nereye sabitledin abi merak ettim bel ki ileride bende yapabilirim *yes*
  15. S

    İşte Stickerimiz...

    bunlar içten yapıştırma mı ?
  16. S

    doblo aksesuarları

    katılıyorum bende almayı düşündüm fakat biraz pahalı :D
  17. S

    geremy garajı

    maşallah abi aracın cok harika nice kazasız uzun kilometrelere :)
Back