Selamun aleyküm, 2011'de bir aylık D3 comfortmagic tecrübem oldu. Fiyat olarak çok uyguna bulmuş kar amacı ile alım satım yapmıştık. O zamandan beri focus kangoo 307 sw kullandım ama Doblo'nun tadı damağımda kalmıştı. Yüksekten sürüş, hakimiyeti; binek oto kalitesi, konforu tastamam sağlıyor.