Arama sonuçları

  1. T

    makaslardan arkayı alçaltma..

    izmirlidoblo nickli arkadaşım haklı ama ısıtma konusuna pek yaklaşma derim tampon sinyali dediğin sanırım resimde istediğin ışık bunlar minicopeer sinyali die geçio maliyeti biraz tuzlu ama bunların birebir aynısı ama biraz dandikleri çifti 80 tl die duymutum
  2. T

    atarlı palio

    yok hacı benim farlar biraz sorunlu bi daha acarsam kapanmaz
  3. T

    atarlı palio

    mercek yapcaksın madem farı açmışken karartmada yap
  4. T

    atarlı palio

    makas konusuna katılıyorum zaten ufacık araba heryere gir çık =))))
  5. T

    atarlı palio

    eyw saolasın
  6. T

    atarlı palio

    eyw saolasın çağdaş karartma işine gir derim güzel duruyo çünkü
  7. T

    atarlı palio

    öncelikle iyi dileklerin için saol bagajda torba koycak yer kalmadı orası için bi kutu yapım aşamasında o pis görüntü kalkacak
  8. T

    atarlı palio

    yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar
  9. T

    atarlı palio

    15'tvv jant xenon 8000kelvin far içi çakar lamba pıoneer 4800 teyb 2 adet vibe black aır II 1600w 550rms bas vibe a3 1300w anfi ön kapılarda 16cm pıoneer hoparlör arka pandizotta 13cm uydur kaydır hoparlör real açık egzoz logo iptali karartma farlar çif teyb özelliği...
  10. T

    anfi yardımmm :S

    arkadaşlar vibe a3 yada a7 tavsiye ederim 4 senedir kullanıyorum şeytan kulağına kurşun tık yok bu arada orjinal teyb meselesine gelelim orjinal teybten sağlam ses alamassın ama derimki bi pıoneer teby bağla 10 numara ses alırsın çünkü orjinal teybin çıkış gücü sağlam deil sese yüklenemessin...
Back