Arkadaşlar 7 şubat pazar günü ailecek,eşli, çocuklu müthiş bir toplantıya daha imza atmak istiyoruz.
Yer : Narlıdere mavi yeşil
Tarih : 07 Şubat 2010
Buluşma Saati : 09.30
Buluşma Alanı : Balçova Kipa açık otoparkı
arkadaşlar bakın orjinal teybe ne takarsanız takın güzel ses alamassınız ister pıoneer kabin ister jbl ister jvc istersen vibe bağla ama ses ALAMASSIN çünkü çıkış gücü yeterli gelmiyo
hocam yayı kesince yerine oturmuyo yerinden çıkıyo die bir olay var ama sağlam bir tornacı onda halledir örnek benim arabadaki gibi 1,5 bakla kestirdim ki benim helezonlar farklı altı geniş yukarı doğru daralıyo neyse alıl muhabbete gelelim amotisöre pim çaktı ve helezonu kesitikten sonra...