Arama sonuçları

  1. T

    Bugün doblonuzda ne değişiklik yaptınız?

    bu çocuklar var ya onlardan bi kurtulamadım aaaaaa arabaya bak deyip saldırıyo keratalar. :(
  2. T

    lastik yakma

    gittii ön takımmmmm :):)
  3. T

    Bugün doblonuzda ne değişiklik yaptınız?

    Her gun park ettigim yerde arabama vurmuslar kapotta kuçuk bi göçük oluşmuş ucunda sinirlendim her zaman park ettigim yerden başka bir yere park ettim :)
  4. T

    17 inc dobloya uygun jant

    hayırlı satışlar
  5. T

    süspansiyon sıkıntısı

    ama gözlemlerime göre d1 lerde bazıalrın gerçekten orjinal jantları ile çamurluk ve lastık yanagı arası normal taksi kadar alcak bnm arabada orjinali iken baya baya açıktı
  6. T

    06 AH 8097...

    bas bas benim gibi cartttt curtttt gezersin :):)
  7. T

    Teyp çıkışları

    Dostum hırs yapmaya gerek yok yaşın daha çok genç inşallah benim yaşıma geldiğinde benden kat kat daha iyi araba binersin ben makara olsun diye öyle söyledim .
  8. T

    DobLo Burnout!!!

    bende anlamış değilim şu anda ordaki mantığı ama jantlarıda büyük gitti ön takım :) hem o araba kadar rahat nasıl çeviriyo o lastği öyle :)
  9. T

    süspansiyon sıkıntısı

    eywallah çok sagol su anda çok daha güzel durumdada işten güçten ve gezmekten fırsat bulupda yeni resim çekemedim :)
  10. T

    Teyp çıkışları

    arabayı sadece gitsin diye mi yapmışlar ahahahah :)
  11. T

    Teyp çıkışları

    araç kapalı kasa dan açma degil mi yani sizin araçları eksik üretmişler o zamna hacı :)
  12. T

    süspansiyon sıkıntısı

    arabayi düşürmeden önce 17" düşürdükden sonraki 17"
  13. T

    süspansiyon sıkıntısı

    sayın rıza bey benm aracımda 17 jant var 40 yanak 215 taban 1 yıldan fazladır aracta takılılar üstelik yayları da aracı basma amacı ile kesilmiştir 1 bakla yay war arabada su anda normalde 4 bakladır ben bu halde ilken amörtüsör ü patlatamadım ön takımı bozamadım :) o zaman sizin başarınıza...
  14. T

    jant satın alacam 1.3 premio jantı

    dostum düşünürsen bnm 17 " leri verelim sana :) illa premio jantı mı olck :)
  15. T

    Yardım :s

    hırsızlar içinde tekme tokat çalışan alarm :):)
  16. T

    Teyp çıkışları

    acaba sınıf sınıf mı yapmıslar d1 i gecen gun burdan d1 lerin bazılarında sis olmadıgını ögrendim şimdide hoparlor ne acayip :S sonradan açma mı senn araç?
  17. T

    Yardım :s

    düşünsenize lcd ekrandan ön arka plaka :)
  18. T

    Yardım :s

    bn anlamadım zaten polisleri app normalinden daha kalın yazılı sanki plakam ar299 da ben tutup onu ef755 yapmışım nolcak app olsa bu daha şık yani devlet düşünememiş napalım :)
  19. T

    araç hantallaştı yanı turboyu açmıyo

    netice sonuçlanmıştır maliyet 150 tl sensör 135 tl işcilik 15 tl performans maximum :)
  20. T

    araç hantallaştı yanı turboyu açmıyo

    balata spreyi diyolar ona yarın baktıracam ya ama oh olsun bana servis dururken tanıdığa gidersen öyle olur ne geliyosa aracın basına sanayi deki tanıdıklar yüzünden geliyor
Back