Arama sonuçları

  1. T

    Aracımı teslim aldım :)

    aracınız hayırlı ugurlu olsun genellikle d2 lerde servisin taktıgı sis ön arka bir oluyor konsoldaki diger düğmeye bakarsanız zagten işlevi yok
  2. T

    Doblo V.s 206

    aynen yan yana takılıyorlar :):)
  3. T

    TEYİP SORUNU

    iğnesi var bunların yandaki küçük deliklere takıyorsun çekince geliyor
  4. T

    D2 Ek Sis Lambası

    çok mantıklı :) kablosunu çekersin yanmazlar muainede :)
  5. T

    DOBLO 1 DOUBLE teyp çerçevesi ?

    Mustafa abi ilgine teşekkür ederim ama bütün sitelerde d3 için çerçeve var d2 d1 için yok 3 gündür her yeri ayaga kaldırdım yok arkadaş yok :S
  6. T

    DOBLO 1 DOUBLE teyp çerçevesi ?

    arkadaşlar aracıma double takacagım fakat çerçevesinin bulamıyorum kıymete bindi her yerde yeni kasanın çerçevesi var elinde olan veya temin edebilecegim yer konusunda yardımcı olabilecek arkadaslar varsa bana ulasabilirler mi ?
  7. T

    EQ OFF, Bass +4

    *clap**lol**tup*
  8. T

    ben yaptım oldu :)

    araç da indash oldugunu gördüm ileride duruyor sallantı falan yapmıyor mu ?
  9. T

    Doblo 1 Yay

    Arkadaşlar aracımın yayları aracı düşürme amaçlı kesik oldugu için sağ lastık tampon ucuna degiyor yani keserken digerinden biraz daha fazla kestik ufak cukurlarda bile cart curt camurluga değiyor . Yani bana 1 adet yay lazım elinizde çıkma varsa satmayı düşünüyorsanız alıcıyım He bu arada...
  10. T

    Boş Yere Ön Takım Sıfırladık (!)

    Geçmiş olsun Ben senin yerinde olsam para falan vermezdim o adama ne demek tabla dan yapmıyor cocuk mu eğlendiriyoruz burda diye çıkışırdım hatta ...
  11. T

    DOBLOM ÇALIŞMIYOR

    arabayı ittirerek çalıştıramadık mecbur aküyü söküp ustaya götürdüm dedi bu aküde hiç hayat yok :) mecbur yenisini aldım 160 tl inci akü 60 lık taktık sorunsuz araba çalışti
  12. T

    DobloMM

    ceylan atik ve kıvrak duruyor allah kaza belavermesin Ve şu gunlerde emniyette ki arkadaşların fevri davranışlarından uzak tutar inşallah :)
  13. T

    DOBLOM ÇALIŞMIYOR

    14 gundur hastanenin otoparkında olan aracım calısmıyor aküsü boşalmış herhalde bana öyle geldi taburcu olmadıgım içinde kesin bi sonuca vardıramadım başka ne olmuş olabilir ? bir fikriniz varmı?
  14. T

    ARKA STOP MUANEDEN GECERMİ ?

    nasıl bi baglamaktı o öyle xenon kesinlikle muayineden geçmez stoplar da kırmızı isede geçmez TUV de butun muayineler teker teker kamera kaydına alınıyor bu sayduklarında dıştan kapak gibi gözöküyor çok yakın arkadaşım muayine istasyonunda çalıştığı halde olmaz boşuna hakkını yakma dedi sök...
  15. T

    sizce hangi jant ?

    hellaflush jant çamurluga değecek arkadaşş:)
  16. T

    latik yakma deneme video

    deneme yapmıssın ama olmamış sanki :)
  17. T

    buda benim doblom ''megajet''

    sunroof olayı bitirmiş ya cesaret edebilsem keşke bende :S
  18. T

    d1 kasa arka hoparlör kapağı

    benim gibi kırarsan balli ile yapıstır :) tekrar cıkarman gerekirse kolay çıkıyor :)
  19. T

    2007 doblo 1.4 te 120 km devir saati 4500 buluyor ??

    hoşgeldin . forum kuralları geregi ilk önce tanışma bölümnde kendinizi tanıtmanız gerekiyor ondan sonra her türlü sorun cevaplanır.
  20. T

    Teyp çıkışları

    dediğim gibi inşallah kat kat daha iyi araba binersin gönlüne göre ;)
Back