Navigasyon güzel bir icat ya :D ama bende hala yok *no* ben ne yapıyorum, bilmediğim bir yere gideceksem evde haritaya bakıyorum ibb'nin sitesinden, kendime kritik noktalar tayin ediyorum öyle çıkıyorum yola :D
Geri görüş kamerası takmayı düşünüyorum. Konuyu okudumda öğrendim video in...