Arama sonuçları

  1. F

    2. istanbul buluşması

    Hayırlı günler, bende buluşmaya katılmak isterim. İnşallah yarın Doblo almak için Bursa'ya gideceğim, bir pürüz çıkmazsa tekrardan sahalara dönmüş olacağım :D
  2. F

    67 TİCARİ 0012

    Şahane hatta dehşet şahane :D Allah kaza göstermesin
  3. F

    Oyuncak Değil Bunlar

    hastasıyım bu oyuncakların ama bu hobi için yeterli maddiyatı oluşturamıyorum.
  4. F

    Doblo'muz Satılık

    Amin, teşekkür ederim. Bir iki sene sonra düşük kilometreli 1.6 panorama bulursak yine Doblo'ya kavuşacağız inşallah.
  5. F

    Doblo'muz Satılık

    Teşekkürler, inşallah.. 35500 tl'ye bıraktık.
  6. F

    Doblo'muz Satılık

    Sağol abi inşallah. Valla D3 kalitesini başka araçta bulacağımı düşünemiyorum.
  7. F

    Doblo'muz Satılık

    Teşekkürler... Doblomuz satıldı o_O İnşallah yeni doblolar nasip eder Allah bize. Dün bütün gün Doblo ile gezdim bugün Kangoo'yu sürmek eziyet gibi geldi.
  8. F

    Sitemiz Bumerang Yarışmasında Finallere Kaldı!

    Vayyyy helal olsun *clap* :D
  9. F

    Doblo'muz Satılık

    Resimleri aşağıdaki linkte mevcut: https://www.teamdoblo.com/forum/viewthread.php?thread_id=3446 Araç ilanı linki: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-fiat-4-aylik-premio-comfortmatic-63858027/detay/ İlandaki fiyatı belirlediğimizde aracın sıfır fiyatı 43300 idi. Şu...
  10. F

    YAKIŞIKLIMLA KISA BİR EGE TURU

    Evet Baki abi ben niye Bekir yazmışım o_O klavye sürçmüştür :)
  11. F

    Kaporta Göçük Tamir Edici

    Amin abi Allah kaza bela göstermesin kimseye..
  12. F

    Kaporta Göçük Tamir Edici

    Alayım da abi deneyebilecek bir yer yok :D
  13. F

    Kaporta Göçük Tamir Edici

    Tamir kitini geçen hafta görmüştüm ama emin olamadım. Bugünde çok inceledim. Almayı düşünüyorum ama şu anda ihtiyacım yok. bitenekadar'da daha uygun: http://www.bitenekadar.com/index.cfm?fuseaction=urunlerimiz.detay&ID=20180&b=Pops-A-Dent---Arac-Kaporta-Duzeltme-Seti
  14. F

    Olay! Tarkan'da Doblo Aldı

    Tarkan'ın ününe ün kattı DOBLO :D
  15. F

    doblo modifiyesi

    genel görüşe katılıyorum plakalık dışında bence de eşsiz bir profile sahip olmuş *tup*
  16. F

    İstanbul/Esenyurt yabancı plaka doblo premio...

    işte bu... işin güçün olmayacak cebinde paran olacak vizelerini alıp gezeceksin Doblonla dünyayı :)
  17. F

    YAKIŞIKLIMLA KISA BİR EGE TURU

    Bekir abi ne yaptın sen ya öyle çok kıskanacak 4x4çüler :D
  18. F

    NAVİGASYON

    Sizlerinde burada memnuniyetini paylaştığınız özellikleri arayacağım cihazda. Yine bilindik markalardan dışarı çıkmamak kaydıyla. Video in özelliği çok yaygın değildir herhalde çünkü cihazın amacı yol bulmak. Önümüzdeki ay güzel bir şeyler ayarlamaya çalışacağım.
  19. F

    NAVİGASYON

    Navigasyon güzel bir icat ya :D ama bende hala yok *no* ben ne yapıyorum, bilmediğim bir yere gideceksem evde haritaya bakıyorum ibb'nin sitesinden, kendime kritik noktalar tayin ediyorum öyle çıkıyorum yola :D Geri görüş kamerası takmayı düşünüyorum. Konuyu okudumda öğrendim video in...
  20. F

    Devir işlemlerinde istenilen belgeler

    Teşekkür ederim. İyi kötü 2 yılı devirmiştik. Kar gibi bembeyazdı güzel kaçardı. Nice km'leri devirdik beraber *bye*
Back