@ErtuğruL_
Rölantide bana gelen farklı ses ince şıngıltı tarzı bir şey, dikkatli dinleyince fark ediliyor (ses tarif etmek çok zor bir şey) kayış sesi gibi, "bas" tonda bir ses değil, uğultu değil, bana patolojik gelmedi. 1500 km dir aracı kullanıyorum artma veya azalma olmadı. Fakat motor sesi...